سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

ابتلای قطعی ۱۵۸ بیمار به کرونا در خوزستان/۳۰ فوتی و ۷۰ نفر بهبودی و ترخیص یافته

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۷:۲۴
کد خبر: ۹۷۶۹۸۸
ابتلای قطعی ۱۵۸ بیمار به کرونا در خوزستان/۳۰ فوتی و ۷۰ نفر بهبودی و ترخیص یافته
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر تعداد بیماران ناشی از کرونا در خوزستان به ۱۵۸ نفر رسیده است که از این تعداد تا کنون ۳۰ نفر فوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان‌پور امروز با بیان اینکه تعداد کل آمار مبتلایان به بیماری کرونا در خوزستان به ۱۵۸ مورد رسیده است، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا به ثبت رسیده که شامل ۲۵ مورد در اهواز، پنج مورد در آبادان و یک مورد در شوشتر بوده است.

او با ابراز تاسف از فوت سه نفر دیگر از بیماران کرونایی در این مدت، گفت: متاسفانه آمار فوت‌شدگان بیماری کرونا در خوزستان به ۳۰ مورد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: از ابتدای این اپیدمی تا کنون ۷۰ نفر از موارد تشخیص قطعی نیز بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

احسان‌پور با بیان اینکه خوزستان در دوره پیک ابتلا به کروناویروس قرار دارد، تصریح کرد: از شهروندان خوزستانی می خواهیم اصول بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و به غیر از موارد ضروری از خانه بیرون نیایند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان اضافه کرد: از مردم فهیم خوزستان خواهشمندیم کادر بهداشت و درمان استان خوزستان را همراهی کنند تا بتوانیم از این دوره با حداقل آسیب عبور کنیم.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان ۱۲۷ نفر، فوتی ۲۷ مورد و ۵۸ نفر نیز بهبودی و ترخیص گزارش شده بود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز