سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

تعداد مبتلایان کرونای خوزستان به ۱۷۳ بیمار رسید/افزایش آمار بهبود و ترخیص شدگان/فوتی نداشتیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۶:۱۵
کد خبر: ۹۷۷۲۹۹
تعداد مبتلایان کرونای خوزستان به ۱۷۳ بیمار رسید/افزایش آمار بهبود و ترخیص شدگان/فوتی نداشتیم
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تست مثبت ۱۵ بیمار جدید در خوزستان خبر داد و گفت: تعداد کل مبتلایان کرونایی خوزستان به ۱۷۳ بیمار رسیده و خوشبختانه در این مدت فوتی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان‌پور امروز جمعه با اعلام اینکه طی شبانه روز گذشته تست ۱۵ بیمار دیگر به کرونا مثبت اعلام شده است، اظهار کرد: تعداد کل آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان به ۱۷۳ مورد رسیده است.

او گفت: تفکیک شهرستان ۱۵ موارد مبتلا شده جدید شامل ۹ مورد در اهواز با بیشترین آمار مبتلایان در استان، ۵ مورد در آبادان و یک مورد هم در دزفول می شود.

احسان‌پور با اشاره به تلاش کادر درمانی برای معالجه بیماران افزود: تا کنون ۷۹ نفر از کل تعداد مبتلایان استان بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر ۶۴ بیمار در مراکز درمانی منتخب استان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی مبتلا به کرونا در استان نداشتیم و کاکان تعداد فوت شدگان طبق آمار روز گذشته همان ۳۰ مورد است.

لازم به ذکر است که تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در روز گذشته ۱۵۸ نفر، فوتی ها ۳۰ مورد و بهبود یافته و ترخیص شدگان نیز ۷۰ نفر اعلام شده بود.

 

 

 

نظر شما