معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در پیامی مهم به شهروندان اعلام کرد:

کرنا به دست شما کنترل می شود/هر سه روز یک بار خرید کنید/برنامه ریزی مسوولین برای تامین مایحتاج ضروری شهروندان/نگرانی ها را با هم کاهش دهیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۶:۱۴:۱۵
کد خبر: ۹۷۷۳۴۴
کرنا به دست شما کنترل می شود/هر سه روز یک بار خرید کنید/برنامه ریزی مسوولین برای تامین مایحتاج ضروری شهروندان/نگرانی ها را با هم کاهش دهیم
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در پیامی خطاب به شهروندان اعلام کرد: تعداد رو به رشد مبتلایان در شهرهای آبادان و خرمشهر که به هم پیوسته هستند، ما را وادارمی کند که ضمن اعلام شفاف آمارها با شما در همه زمینه ها صادق و شفاف باشیم تا با همکاری هم نگرانی ها را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، سید زین العابدین موسوی در پیامی با ابراز نگرانی از روند صعودی شیوع بیماری کرونا در شهرستان آبادان و جنوب غرب خوزستان ضمن اشاره به مصاحبه ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان(اینجا بخوانید) و تایید نگرانی های این مقام مسوول، در پیامی مهم نکاتی را با شهروندان در میان گذاشت.

متن پیام فرماندار آبادان به شرح ذیل است.

هم شهرستانی های عزیز

سلام

نگرانی ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان از آمار رو به رشد مبتلایان در شهرهای آبادان و خرمشهر که به هم پیوسته هستند، ما را وادارمی کند که ضمن اعلام شفاف آمارها با شما در همه زمینه ها صادق و شفاف باشیم تا با همکاری هم نگرانی ها را کاهش دهیم.

امروز هر کاری که می کنیم در مقدمه اش باید مراقبت های بهداشتی را به صورت جدی در نظر داشته باشیم. بخش اعظمی از کنترل کرونا توسط خود ما مردم انجام پذیر است. بخش دیگری را باید زحمت بکشید به کسانی که هنوز غفلت می کنند یا بی اهمیت از کنار این موضوع که حیات همه ما و همشهریانمان را تهدید می کند، می‌گذرند، آموزش بدهید.

از دوستان، همسایگان، فامیل و بستگان خود بخواهید که مسوولانه تر نکات بهداشتی و دستورالعمل های اعلامی مسوولین را رعایت کنند. ما همه در یک کشتی نشسته ایم. کسی حق ندارد با میل خود این کشتی که در اقیانوس پهناوری در حال حرکت است و سرنشینانش علاقمند به رسیدن به ساحل هستند را سوراخ کند.

اقدامات ما نباید دیگران را متضرر سازد. کسبه ما به حمدالله به قدر بالایی فهمیده اند و همکاری خوبی دارند. اما از محدود افرادی از کسبه محترم از جمله بساطی ها حتما بخواهید برای مدتی این شغل فعلا خطرناک را کاملا رها کنند و لجبازی نکنند. آنها علاوه بر دیگران به سلامتی خود هم لطمه می زنند.

از همشهریانمان بخواهید از بساطی ها و کلا جاهایی که بهداشتی نیستند، اصلا خرید نکنند. همه ما حتی المقدور هر سه روز یکبار آنهم یکی از اعضای خانواده که به ماسک و دستکش مجهز است برای صرفا خرید مایحتاج به بازار بیایید.

نگران فرزندان دلبندتان، جوانانتان و پدران پیر و مادرانتان و عزیزانتان باشید. این بیماری بیرحم است. به فقیر و غنی و پیر وجوان رحم نمی کند. لطفا به مسافرت نروید و کلا میهمان تحت هیچ شرایطی نپذیرید چه غیر هم استانی باشد و چه هم استانی.

لطفا در مراسمات عزا و عروسی شرکت نکنید و یا مراسمات شادیتان را به تعویق بیندازید. لطفا با ماموران بهداشتی و پلیس و بسیج و فرمانداری همکاری داشته باشید. لطفا میهمانان خود را سریعا مرخص فرمایید.

لطفا زباله هایتان را در پوشش در بسته جلوی درب منزل قرار دهید. لطفا در اولین فرصت چنانچه بیماری یا فرد بدحالی دارید به بهداری مراجعه کنید. استفاده از آب و صابون به موقع می تواند کسانی را که مبتلا نیستند از الکل و غیره بی نیاز کند. لطفا خونسردی خود را حفظ کنید، البته بنده و سایر مسوولین هم در تامین مایحتاج ضروری و به موقع در حال برنامه ریزی هستیم و راه های ورود به  آبادان را بهتر از پیش کنترل خواهیم کرد.

 

با ما همکاری کنید

کوچک همه آبادانی ها

سید زین العابدین موسوی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان

 

نظر شما