رییس سازمان صمت خوزستان خبر داد:

بازرسان اداره صمت در واحد های تولید کننده مواد شوینده و تولید کننده الکل خوزستان مستقر شدند/تشکیل ۶۱ پرونده تخلف در ۲۰ روز گذشته

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۷:۰۸:۵۶
کد خبر: ۹۷۷۳۴۶
بازرسان اداره صمت در  واحد های تولید کننده مواد شوینده و تولید کننده الکل خوزستان مستقر شدند/تشکیل ۶۱ پرونده تخلف در ۲۰ روز گذشته
رییس سازمان صمت خوزستان گفت: به منظور نظارت و رصد توزیع و عرضه مواد ضد عفونی کننده و الکل، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در واحد های تولید کننده مواد شوینده و تولید کننده الکل مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  امیر حسین نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: طی بیست روز گذشته عمده تخلف کشف شده توسط بازرسان این سازمان مربوط به تخلف گران فروشی، امتناع از عرضه و احتکار ماسک، دستکش، الکل و مواد ضد عفونی کننده بوده است که در این خصوص تعداد ۶۱ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و چهل میلیون ریال تشکیل شده است.

او گفت: در راستای کنترل و نظارت بر این اقلام کالایی و به منظور رصد و نظارت دقیق تر، بازرسان این سازمان در پنج شرکت و کارخانه عمده تولید کننده الکل و مواد بهداشتی از جمله شرکت الکل و خمیر مایه رازی، شرکت فناوران خرمشهر، تعاونی شماره ۱ الکل خرمشهر، شرکت اطلس پالیز مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ و شرکت صنایع بهداشتی ایران استقرار یافته اند.

رییس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه در اسفند ماه جاری هشت هزار و ۴۷۱ مورد بازرسی در استان صورت گرفته، افزود: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۴۲۹ پرونده تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال شده است که از این تعداد پرونده، ۹ پرونده مربوط به تخلف واحد های نانوایی به ارزش یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال، سه پرونده تخلف مربوط به واحد های لبنیاتی به ارزش پنج میلیون و ۹۲۴ هزار ریال، چهار پرونده مربوط به تخلف بازار میوه به ارزش ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و ۳۵ پرونده تخلف مربوط به کپسول های گاز CNG به ارزش چهار میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال بوده است.

نظری اضافه کرد: یک مورد پرونده کشف کالای قاچاق نیز در خصوص کنجاله سویا تشکیل شد که ارزش ریالی آن چهار میلیارد ریال بر آورد شده است.

رییس سازمان صمت خوزستان در پایان تصریح کرد: در خصوص کشف کالاهای قاچاق نیز طی سال جاری تعداد ۶ هزار و ۲۹۵ بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل ۷۷ پرونده به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال شذه است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز