پنجمین اثر مکتوب خادم علی تهذیبی؛

کتاب ورزشی "صبح و نشاط" منتشر شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۱:۱۱
کد خبر: ۹۷۷۳۵۰
کتاب ورزشی صبح و نشاط منتشر شد
کتاب"صبح و نشاط" پنجمین اثر مکتوب و فوق العاده چالشی ورزشی خادم علی تهذیبی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کتاب"صبح و نشاط" پنجمین تالیف ورزشی"خادم علی تهذیبی" منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

تهذیبی دارای دکترای روابط بین الملل، مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد، کارشناس زبان و ادبیات فارسی و  کارشناس کامپیوتر با گرایش نرم افزار است.

او همچنین داور و مربی درجه یک کونگ فو، حکم فنی دان پنج کونگ فو، حکم فنی دان یک جودو، گواهینامه های تخصصی دفاع شخصی و سلاح های سرد و قهرمان چندین دوره مسابقات سلاح سرد، دفاع شخصی و هنرهای فردی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

تا کنون از این مولف ورزشی کتاب های"در پیچ و خم صعود"، "ورزش همگانی توسعه و موانع موجود"، "همایش های پیاده روی، تبلیغات و میزان آگاهی بخشی" و "ورزش و پدافند غیر عامل" به چاپ رسیده است.

این مدیر جوان دارای سوابق مدیریتی؛ مشاور معاون امور حقوقی، مجلس و استان ها وزارت ورزش و جوانان، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، ریاست ادارات ورزش و جوانان بندرآبادان، بندر ماهشهر، بندرامام خمینی(ره) و شهرستان ورامین، ریاست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، ریاست هیات های استانی کونگ فو و قایقرانی خوزستان، ریاست هیات بیماری های خاص و پیوند منطقه آزاد اروند . سابقه همکاری با فدراسیون جهانی IZSF، شنا، سه گانه و نابینایان و کم بینایان را در کارنامه خود دارد.

این پژوهشگر ورزشی در تالیفات خود بر ایجاد درآمد پایدار در ورزش و جذب مشارکت های اقتصادی، نگاه عملیاتی به ورزش به عنوان یک صنعت تجاری و جهانی، برنامه ریزی، اجرا و نظارت برای گردشگری ورزشی در سطوح ملی و فراملی، شناسایی خلاء های قانونی موجود در ورزش در دوضلع ادارات کل و فدراسیون ها، نگاهی نوین به روابط بین الملل به عنوان حلقه مفقوده در ورزش و آشنایی با شرکت های نفت، گاز، پتروشیمی، مجتمع های بندری و مناطق آزاد تا کید داشته است.

خادم علی تهذیبی در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص کتاب"صبح و نشاط" اظهار کرد: صبح و نشاط برنامه ای با رویکرد ورزشی، تفریحی و اجتماعی است که برای اولین بار در تیرماه سال 1387 با هدف تشویق، ترغیب و نهادینه سازی فرهنگِ نشاط آورِ پیاده روی خانوادگی برگزار شد و از آن پس هر جمعه صبح در یکی از شهرستان های سطح کشور با پخش مستقیم از شبکه سوم سیما با اهدای جوایز متعدد از قبیل خودروی پراید، دوچرخه در حال برگزار است.

او با بیان اینکه این برنامه تا کنون قریب به پانصد مرتبه برگزار شده است، گفت: آنچه که باعث شد بنده به عنوان متولی مستقیم برگزاری چندین برنامه"صبح و نشاط" به تالیف این کتاب روی بیاورم، مشکلات عدیده در برگزاری این رویداد است که متاسفانه علیرغم جاذبه های ارزشمند آن، آمار بالایی از نارضایتی ها را در خود جای داده است که گاها به طرح در محاکم قضایی نیز منجر شده است.

این مدیر ورزشی افزود: بنده با لحاظ بی طرفی کامل و بهره گیری از ابزارهای  علمی و منطقی در قالب یک تحقیق جامع، اقدام به بررسی این مهم نمودم که حاصل آن کتاب"صبح و نشاط" است.  

تهذیبی با اشاره به سر فصل های کتاب منتشره بیان کرد: در بخش تحقیق میدانی این کتاب ابتدا دانسته‌های متخصصان و برنامه ریزان همایش صبح و نشاط  تهیه و سپس برای گروه متخصصان، پرسشنامه ایی مجزا تنظیم شده است.

این محقق ورزشی، اضافه کرد: جامعه آماری پرسش شوندگان شامل دو قسمت است: قسمت اول شامل کارشناسان صبح و نشاط به تعداد محدود تهیه شده و در راستای وزن دهی به شاخص های اصلی پژوهش از آن استفاده شده است و چهار شاخص اصلی  مادی، معنوی، فنی  و اجرایی مورد بررسی قرار گرفته است.   

این مولف ورزشی توضیح داد: همچنین در مرحله اول، در فرآیند AHP ایجاد یک ساختار سلسله مراتبی از موضوع مورد بررسی قرار گرفته است. در این مرحله طبق جداول مربوطه ابعاد ارزش های مادی، ارزش های معنوی، مشکلات فنی، مشکلات اجرایی، خوشه های اصلی مدل را تشکیل می دهند. درون هر خوشه مجموع های از شاخص ها و معیارها قرار دارند که به عنوان گره های شبکه شناخته شدند و تصویر زیر ساختار مدل پیشنهادی و نوع روابط میان مولفه ها در درون نر م افزار Expert  choice مورد محاسبه قرار گرفته است.

 تهذیبی در پایان بیان کرد: در مرحله دوم نیز براساس اثبات فرضیات به طور عمده در چهار حوزه نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدها مطرح شده و به منظور رفع آنها بر پایه اهداف یاد شده و در قالب راهبردها و سیاست های اجرایی با بهره گیری از مدل تحلیلی SWOT اقدام شده، که بر این اساس راهبردهای تهاجمی، تنوع بازنگری و تدافعی در زمینه همایش صبح و نشاط برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است که علاقمندان می توانند برای تهیه این کتاب از طریق کتاب فروشی ها یا ارتباط و سفارش با مولف اثر به آدرس اینستاگرام Khadem.ali.tahzibi اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز