سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

ابتلای ۴۸ خوزستانی به کرونا در ۲۴ ساعت/۲۲۱ نفر مبتلا و ۳۲ فوتی/ مردم هشدارها و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۱:۲۶
کد خبر: ۹۷۷۶۰۶
ابتلای ۴۸ خوزستانی به کرونا در ۲۴ ساعت/۲۲۱ نفر مبتلا و ۳۲ فوتی/ مردم هشدارها و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مبتلا شدن ۴۸ مورد جدید به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه در شبانه روز گذشته تعداد ۴۸ مورد جدید به مبتلایان بیماری کرونا در خوزستان افزوده شده است، اظهار کرد: موارد جدید در شهرستان های استان به تفکیک ۱۱ نفر در اهواز، ۸ نفر آبادان، ۷ نفر دزفول، ۵ نفر شادگان، ۷ نفر خرمشهر، ۴ نفر رامهرمز، ۲ نفر ماهشهر و شهرستان های باوی، شوشتر، کارون و شوش هر کدام یک مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده تا مبتلایان این ویروس به ۲۲۱ نفر در استان خوزستان افزایش یابد.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار از شهرهای باوی و رامهرمز جان خود را از دست دادند تا جان باختگان این بیماری در استان به ۳۲ نفر برسد. در حال حاضر متوسط سنی مبتلایان استان ۵۲ سال و متوسط سنی بیماران فوت شده ۶۳ سال است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بروز موارد اخیری که پس از سفرهای خارج استانی به خصوص سفرهای هوایی مشاهده شده، افزود: از مردم خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت نیاز ضروری به مسافرت های هوایی، رعایت اصول بهداشتی از جمله، استفاده از ماسک مناسب و دستکش را جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر اینکه خوزستان در دوره پیک ابتلا به کروناویروس است، بیان کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از حضور غیرضروری در سطح شهر، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند و اطمینان داشته باشند کادر درمان با تمام توان در کنار مردم شریف استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که تعداد کل مبتلایان کرونایی خوزستان تا روز گذشته ۱۷۳ مورد اعلام شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز