استاندار خوزستان بیان کرد:

افزایش بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان/پیشبینی ۳ بارش در ۱۶ روز آتی/مقابله با ملخ ها ادامه دارد

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۷:۳۵
کد خبر: ۹۷۷۶۷۴
افزایش بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان/پیشبینی ۳ بارش در ۱۶ روز آتی/مقابله با ملخ ها ادامه دارد
استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان در حال حاضر با سه بحران هم زمان درگیر است که امیدواریم با هماهنگی های انجام شده از این مراحل سربلند بیرون بیاییم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در پایان نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر استان خوزستان با سه بحران در گیر است، اظهار کرد: در موضوع بیماری کرونا ویروس است تعداد بیماران ما روزانه در حال افزایش است، اما کنترل شده و در یک سطح پایداری است، همیشه در بیماری های مُسری بحث پایداری شکننده است و باید در این مرحله خود مراقبتی بیشتر بشود.

او با اشاره به گفت و گوی ویژه خود با شهروندان خوزستانی که امشب راس ساعت ۲۲ به صورت زنده از سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد، گفت: در این فرصت توضیحات بیشتر و مکفی و مواردی مربوط به کرونا ویروس استان را با شهروندان در میان می گذارم.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از صحبت های خود درباره وضعیت آب و هوایی استان و بارش های پیش رو، افزود: در بالا دست بارش های خوبی پیشبینی شده  است، در استان هم بارش داریم و باید مراقبت کنیم سه بارش پشت سر هم طی ۱۶ روز آینده در پیش است و سامانه ها فعلا در حدی است که قابل کنترل هستند، اما طبق تجربه ممکن است این سامانه ها افزایش یا کاهش هم یابند. لذا باید مرتب رصد کنیم و آمادگی های لازم را در پایین داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: به فرمانداران تاکید کرده ام که آمادگی های لازم را در حوزه های خود ایجاد کنند تا با رصد به موقع از بحران های احتمالی پیشگیری کنیم.

شریعتی در پایان با اشاره به موضوع حمله ملخ ها به مزارع خوزستان، اضافه کرد: خوشبختانه این موضوع در خوزستان تا کنون کنترل شده است و با سم پاشی های انجام شده ملخ ها نتوانستند مشکل خاصی را برای خوزستان ایجاد کنند.

 

نظر شما