سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر بیان کرد:

تجمعات چهارشنبه سوری ابتلا به کرونا را افزایش می دهد/شهروندان در خانه بمانند

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۹:۲۸
کد خبر: ۹۷۹۰۰۳
تجمعات چهارشنبه سوری ابتلا به کرونا را افزایش می دهد/شهروندان در خانه بمانند
سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر در خصوص تجمعات چهارشنبه سوری امسال هشدار داد و گفت: امسال علاوه بر خطرات ناشی از مراسم چهارشنبه سوری، امکان بالای ابتلا و افزایش بیماران کرونایی شهرستان نیز پیشبینی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مجتبی کلانتر امروز با بیان ضرورت رعایت پیشگیرهای لازم از سوی شهروندان به منظور مبارزه و قطع زنجیره بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: امسال خطر انتشار و انتقال بیماری کرونا به احتمال آتش سوزی و صدمات و جراحات ناشی از مواد منفجره و آتش زا که معمولا در این مراسم حادث می شود، اضافه شده است و به همین دلیل از خانواده ها درخواست داریم با توجه به شرایط ویژه ای که امسال در آن هستیم از تجمع، دید و بازدید و برگزاری مراسم چهارشنبه سوری صرف نظر کنند.

او گفت: کارکنان بهداشت و درمان و دیگر نهادها و سازمان ها در روزهای گذشته برای کنترل و جلوگیری از انتشار کرونا ویروس زحمات بسیاری را متحمل شدند و اگر حتی یک نفر در تجمعات چهارشنبه سوری مبتلا به کرونا شده و به خانه بازگردد می تواند با انتقال سریع ویروس، تمام این زحمات را بر باد دهد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان افزود: به مردم فهیم شهرستان شوشتر توصیه می کنیم با کارکنان بهداشت و درمان و دیگر زحمتکشان در ستاد ملی مبارزه با کرونا همراهی کرده، در تجمعات چهارشنبه سوری شرکت نکنند و اجازه ندهند خدای ناکرده در این روزهای نزدیک به عید نوروز، سینِ سلامتی از سفره هفت سین آنان حذف شود.

لازم به ذکر است که شهرستان شوشتر یکی از مراکز دارای آمار بالای ابتلای به کرونا در خوزستان است که بارها از سوی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان در خصوص رعایت بیش از پیش موارد پیشگیری و بهداشتی، هشدار های لازم داده شده بود. در این شهرستان تا کنون ۲۲ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز