رییس مرکز بهداشت شهرستان آبادان خبر داد:

راه اندازی ۵ کلینیک غربالگری بیماری های واگیر دار شهری و روستایی+آدرس مراکز

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۱:۴۱
کد خبر: ۹۷۹۱۰۸
راه اندازی ۵ کلینیک غربالگری بیماری های واگیر دار شهری و روستایی+آدرس مراکز
رییس مرکز بهداشت آبادان از راه اندازی سه کلینیک غربالگری بیماری های واگیر در شهر و دو کلینیک در روستا خبر داد.

جعفر ربیحاوی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: به منظور پیشگیری، کنترل و پاسخگویی به شهروندان در خصوص بیماری کرونا، در شهرستان آبادان و روستاهای تابع، کلینیک های غربالگری بیماری های واگیر راه اندازی شد.

او گفت: این کلینیک ها در مراکز خدمات جامع سلامت امام رضا(ع) واقع در ایستگاه ۷، سلیچ شرقی - مرکز امام خمینی(ره) جنب بیمارستان شهید بهشتی، مرکز فارابی واقع در ذوالفقاری - شهدای ۲۰ و همچنین مراکز روستایی چویبده و کوت شنوف راه اندازی شده است.

رییس مرکز بهداشت آبادان با بیان اینکه این مراکز به صورت ۱۶ ساعته از هشت صبح تا ۱۲ شب مشغول ارایه خدمات به شهروندان هستند، افزود: افراد با علایم لرز، گلو درد و سرفه به همراه تنگی نفس همراه با تب و یا بدون تب، همچنین افراد با علایم بیماری تنفسی شدید، در سطح اول به این مراکز مراجعه کنند.

ربیحاوی گفت: هدف از راه اندازی این مراکز غربالگری افراد علامت دار و جلوگیری از ازدحام جمعیت و ترددهای بی مورد به بیمارستان های مرجع است.

او ادامه داد: مهمترین علایم مدنظر سرفه، گلودرد، تنگی نفس همراه یا بدون تب است که ضروریست افراد دارای علایم مذکور برای غربالگری اولیه به این مراکز مراجعه نمایند.

رییس مرکز بهداشت آبادان در پایان با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی تصریح کرد: همشهریان با مراجعه به سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir به پرسش هایی در مورد وضعیت سلامتی خود پاسخ دهند و در این مسیر به ما کمک کنند.

لازم به ذکر است که آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در آبادان ۲۶ نفر و تعداد فوت شدگان نیز سه نفر اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز