در راستای انجام خدمات اجتماعی و مبارزه با کرونا ویروس انجام شد:

مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی پالایشگاه آبادان در خرید ۱۰ دستگاه تنفس مصنوعی بیماران کرونایی

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۱:۱۱
کد خبر: ۹۷۹۱۱۰
مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی پالایشگاه آبادان در خرید ۱۰ دستگاه تنفس مصنوعی بیماران کرونایی
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از واریز سهم مشارکت این شرکت به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به حساب دانشکده علوم پزشکی آبادان برای خرید ۱۰ ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) خبر داد.

علیرضا امین امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان با بیان اینکه این اقدام در راستای مقابله با بیماری کرونا و انجام مسوولیت های اجتماعی، توسط شرکت پالایش نفت آبادان انجام شده است، اظهار کرد: این شرکت از همان ابتدا با تشکیل کمیته بحران و برگزاری جلسات متعدد، تصمیمات و گام های مهمی را در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی با بهره گیری از تمامی پتانسیل های موجود مجموعه برداشته است.

او با اشاره به تهیه و اهدای مواد و اقلام بهداشتی، گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ ماسک و مواد ضدعفونی در میان کارکنان و واحدهای این شرکت توزیع و ۷۵۰ ماسک N95 و ۴۰۰ لیتر الکل به بیمارستان طالقانی آبادان(بیمارستان پذیرنده بیماران کرونیی) اهدا شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان افزود: همچنین به منظور مقابله شیوع این بیماری در منطقه، کار ضدعفونی خیابان ها و معابر شهری توسط نیروهای بسیج این شرکت با استفاده از ۵ دستگاه ماشین مجهز به مخازن ۱۰۰۰ لیتری و ۱۰ نفر از پرسنل مجهز به پمپ های ۱۰ لیتری سیار از ۱۰ روز پیش تا کنون، در حال انجام است.

لازم به ذکر است که سهم اختصاص داده شده به پالایشگاه آبادان به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای خرید ۱۰ دستگاه تنفس مصنوعی، روز گذشته(سه شنبه)توسط پالایشگاه آبادان به حساب دانشکده علوم پزشکی آبادان واریز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز