سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

الکل همچنان قربانی می گیرد/شمار جانباختگان خوزستان به ۶۲ نفر رسید

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۱:۳۲
کد خبر: ۹۷۹۶۸۳
الکل همچنان قربانی می گیرد/شمار جانباختگان خوزستان به ۶۲ نفر رسید
علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت ۳ نفر دیگر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در ۲۴ ساعت گذشته استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور عصر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند.

او گفت: در حال حاضر موارد بستری ناشی از مصرف این مشروبات ۲۲ نفر است که ۵ نفر از این افراد در بخش مراقبت های ویژه تحت مداوا هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳ نفر دیگر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در استان فوت شدند، افزود: شمار قربانیان ناشی از مسمومیت الکلی خوزستان به ۶۲ نفر افزایش یافت.

احسان پور بیان کرد: این مشروبات خاصیت سمی بسیار زیادی دارد و کاملا با الکل های معمولی متفاوت است و مصرف مقدار بسیار جزیی آن به سرعت باعث آسیب جانی و جسمی خواهد شد.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: متاسفانه یکی از مصرف کنندگان این مشروبات شب گذشته بلافاصله به یکی از بیمارستان های شرق اهواز مراجعه کرده ولی در بدو مراجعه آسیب شدید بینایی در این فرد ایجاد شده بوده که نشان دهنده سمیت بالای این مشروبات بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز