فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور خبر داد:

استقرار سامانه ارتش در کلیدور ورودی استان ها/۴ هدف رزمایش ارتش در مبارزه با کرونا/مسدود سازی ورودی های استان خوزستان+ببینید

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۱:۵۳
کد خبر: ۹۷۹۸۰۴
استقرار سامانه ارتش در کلیدور ورودی استان ها/۴ هدف رزمایش ارتش در مبارزه با کرونا/مسدود سازی ورودی های استان خوزستان+ببینید
فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور از استقرار و بهره برداری سامانه نیروی زمینی در کریدور ورودی های استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور شامگاه پنج شنبه در آیین بهره برداری از سامانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کریدور ورودی استان خوزستان واقع در پلیس راه شهرستان اندیمشک که با حضور استاندار خوزستان و مسوولین استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن تبریک سال نو به هموطنانمان، اظهار کرد: پس از فرمان رهبری به نیروی های مسلح، ارتش نیز با محوریت نیروی زمینی رزمایشی را با چهار هدف آغاز کرد.

او با اشاره به اهداف این رزمایش، گفت: اولین هدف مسدود سازی مبادی ورودی استان ها با نظر استانداران و روئسای دانشگاه های علوم پزشکی استان ها و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا است.

فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه دومین هدف این رزمایش گند زدایی و ضد عفونی کردن مبادی ورودی، خودروها و اماکن مختلف است، افزود: ایجاد نقاهتگاه ها و استراحتگاه های بیماران سومین هدف گذاری ارتش در این رزمایش است.

بیدادی با اشاره به انجام غربالگری مبادی ورودی استان ها و شهر های کشور به عنوان چهارمین هدف رزمایش ارتش، بیان کرد: استان ها در این بخش به سه دسته استان های"هدف" شامل گیلان، مازندران و قم و استان های"مهم" و استان های"مورد تقاضا" تقسیم بندی شده اند.

او با اشاره به مسدود سازی مبادی ورودی خوزستان، گند زدایی و ضد عفونی کردن خودروها و انجام غربالگردی در این کریدور، اشافه کرد: افرادی که مشخص بشود تست آنها مثبت اعلام شده به نقاهتگاه ایجاد شده در این مکان راهنمایی می شوند و طبق پروتکل ارایه شده ۱۴ روز دوره استراحت برای آنها در نظر گرفته شده و در این خصوص ساز و کارهای لازم دیده شده است.

بیدادی با اشاره به هشدارهای لازم در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس افزود: از مردم می خواهیم در خانه بمانند و هموطنان عزیز به منظور حفظ جان خود و شهروندان استان های مختلف از سفر در این ایام پرهیز کنند تا بتوانیم همه با هم چرخه انتقال بیماری کرونا را قطع کنیم و شاهد ریشه کنی این بیماری در کشور باشیم.

به گفته فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور این رزمایش تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا در کنار دیگر دستگاه های متولی ادامه دارد.

لازم به ذکر است که با استقرار سامانه ارتش در مبادی ورودی خوزستان عملیات گندزدایی و ضدعفونی خودروها در طول شبانه روز انجام می شود. همچنین در این آیین یک عدد دوربین لیزری ترموسنج نیز با قابلیت تشخیص دمای بدن افراد به بهره برداری رسید.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز