استاندار خوزستان تاکید کرد:

تشدید سخت گیری ها در مبادی ورودی و بین شهری خوزستان/با غفلت و بی توجه ایی افراد و دستگاه های اجرایی به شدت برخورد می شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۱:۲۹:۱۸
کد خبر: ۹۸۰۱۲۴
تشدید سخت گیری ها در مبادی ورودی و بین شهری خوزستان/با غفلت و بی توجه ایی افراد و دستگاه های اجرایی به شدت برخورد می شود
استاندار خوزستان گفت: همه مکلف و متعهد به انجام تصمیمات شورای تامین در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس هستند و با هر کسی یا دستگاهی که غفلت، بی احتیاطی یا بی توجه ایی کند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی ساعتی قبل در حاشیه بازدید از ایستگاه ایست بازرسی خیرآباد(محور مواصلاتی استان‌های، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویر احمد به زیدون و خیرآباد بهبهان) اظهار کرد: همکاران ما در بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر، دانشکده علوم پزشکی بهبهان و پلیس راه در کنار هم به صورت جدی در حال کنترل سختگیرانه این مبادی هستند و به افرادی که متعلق به این منطقه نباشند و برای مسافرت قصد ورود از این مبادی را دارند، اجاز ورود داده نمی شود.

او با یادآوری اینکه امسال امکان پذیرش مسافر را نداریم، گفت: استان خوزستان امسال مسافر نمی پذیرد و همه مبادی استان در حال کنترل جدی است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه سلامت و جان مردم برای ما مهمترین اصل است، افزود: دوباره به همه فرمانداران به ویژه فرمانداران مرزی تاکید می کنم کنترل ها جدی تر و سختگیرانه تر بشود، ورودی شهرستان ها هم باید به همین شکل سختگیرانه کنترل شود و نباید اجازه داد مسافرین از شهرهای آلوده به شهرهای پاک بروند و بلعکس تا زنجیر شیوع این بیماری را بتوان قطع کرد.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه اعمال  شده در سطح استان مانند جلوگیری از ورود مسافرین نوروزی، رعایت شهروندان و عدم حضور در سطح شهرها، اقدامات بهداشتی و درمانی، خاموشی پارک ها، اعمال حداقل رفت و آمد های شهری و بین شهری بیان کرد: وضعیت استان فعلا در حالت پایداری است اما حالت پایداری در بیماری های عفونی و مُسری شکننده است و با یک غفلت ممکن است به حالت انفجاری تبدیل شود و همه را در بر بگیرد. لذا همه باید تا آخرین مورد این جدیت و رعایت را لحاظ کنند تا ذره ایی خطا نشود.

رییس شورای سلامت خوزستان با بیان اینکه در بیماری های غیر مسری ممکن است بی احتیاطی سبب سرایت به یک نفر شود اما در بیماری های مسری مانند کرونا یک بی احتیاطی و غفلت همه را در بر خواهد گرفت، اضافه کرد: در این جریان مردم اصل هستند و ما نقش پشتیبان و تسهیل گر را داریم به همین خاطر کار اصلی خودم و شورای تامین استان بر این موضوع متمرکز شده است، با جدیت در حال پیگیری هستم و بر اصول و تصمیماتی که مقرر نمودیم تاکید داریم و همه مکلف و متعهد به انجام آن هستند و هر دستگاهی غفلت، بی احتیاطی یا بی توجه ایی کند به شدت با آن برخورد خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به حرکت جمعی و همدلانه بانوان شهر زیدون بهبهان، گفت: بانوان این شهر در حال دوخت و تحویل هر شهروند یک ماسک هستند که کار ارزشمند و قابل تقدیری است و من از همراهی و احساس مسوولیت این بانوان تشکر می کنم.

لازم به ذکر است که آخرین آمار مبتلایان خوزستان ۴۲۲ مورد و فوتی های نیز به ۵۷ نفر رسیده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز