معاون بهداشتی دانشکده علوم و پزشکی آبادان خبر داد:

آغاز فعالیت ۱۶ ساعته ۹ مرکز جامع سلامت در جنوب غرب خوزستان+لیست و آدرس مراکز

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۹:۲۷
کد خبر: ۹۸۰۲۷۱
آغاز فعالیت ۱۶ ساعته ۹ مرکز جامع سلامت در جنوب غرب خوزستان+لیست و آدرس مراکز
معاون بهداشتی دانشکده علوم و پزشکی آبادان گفت: در ایام تعطیل خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان انجام می شود.

آرش یلالی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام اینکه در ایام تعطیل تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در شهر و روستا، پایگاه های سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی فعال هستند اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به منظور رفاه حال شهروندان، مراکزی نیز به صورت ۱۶ ساعته در هر سه شهرستان فعال شدند.

او از حضور پزشک در تمامی این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ برای مراجعه و معاینه بیماران با علایم تنفسی خبر داد و گفت: این مراکز در آبادان شامل مرکز امام رضا(ع) واقع در ایستگاه۷ - سلیج شرقی، مرکز امام خمینی(ره) جنب بیمارستان شهید بهشتی، مرکز قدس در چوئبده و مرکز ولی عصر(عج) در کوت شنوف می شوند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم و پزشکی آبادان افزود: در خرمشهر نیز مرکز کفیشه واقع در ابتدای جاده امام جعفر صادق(ع) به سمت اهواز، مرکز امام علی(ع) در جزیره مینو و مرکز امام رضا(ع) جنب سازمان انتقال خون در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: در شادگان مرکز شماره یک شهری در خیابان امام خمینی(ره) و مرکز دارخوین در شهر دارخوین آماده خدمات رسانی هستند.

یلالی در پایان از شهروندان خواست تا برای ارزیابی وضعیت خود در مورد بیماری کرونا به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان و شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز