سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

۳۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان/بهبود و ترخیص ۲۸۱ نفر و ۶۱ مورد فوت/به مسافرت و دید و بازدید نروید

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۶:۱۹
کد خبر: ۹۸۰۵۴۶
۳۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان/بهبود و ترخیص ۲۸۱ نفر و ۶۱ مورد فوت/به مسافرت و دید و بازدید نروید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه روز گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان مشاهده و ثبت شد و آمار مبتلایان استان به ۴۷۴ بیمار رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه تا کنون آمار مبتلایان خوزستان به ۴۷۴ مورد رسیده است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک ۱۶ مورد در اهواز، ۳ مورد در دزفول، بهبهان، رامهرمز، شوشتر و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های باوی، کارون و مسجدسلیمان هر کدام یک مورد ابتلا داشته اند.

او با بیان اینکه ۱۳۲ بیمار در سطح استان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند، گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۸۱ نفر از بیماران با حال عمومی خوب بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۶۱ نفر رسید.

احسان پور بیان کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دید و بازدید، وزارت بهداشت را در ارایه بهتر خدمات همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از همه شهروندان درخواست کرد در اسرع وقت به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۴۴۴ بیمار و فوت شدگان ۵۹ مورد، بستری شدگان استان ۱۱۹ بیمار و بهبود و ترخیص شدگان ۲۶۶ نفر اعلام شده بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز