مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

قرنطینه شهرستان های آبادان و خرمشهر/ تصویب و ابلاغ آیین نامه زمان قرنطینه شهری

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۷:۰۰:۳۱
کد خبر: ۹۸۱۰۰۱
قرنطینه شهرستان های آبادان و خرمشهر/ تصویب و ابلاغ آیین نامه زمان قرنطینه شهری
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در بیانیه آتی اعلام می شود؛ شهرهای آبادان و خرمشهر به حالت قرنطینه در خواهند آمد و تردد و رفت و آمدها محدودتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسمعیل زمانی در حاشیه نشست ستاد مبارزه با کرونا ویروس منطقه آزاد اروند که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سید زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان، محمد حیدری، فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر، فرهاد ابول نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از چرخه انتقال بیماری کرونا در سطح منطقه موارد مختلفی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و تصمیمات جدید و سختگیرانه تری اتخاذ شد.

او با اشاره به این مهم که تمام تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین منطقه با تایید استاندار خوزستان لازم الاجرا است، از اعمال قرنطینه شهری شهرستان های آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: با توجه به گزارش های مسوولان دو شهرستان در این جلسه، مصوباتی در نظر گرفته شد که به زودی به اطلاع مردم منطقه خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند از بیانیه مشترک او، فرمانداران دو شهرستان و رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در روزهای آینده خبر داد و افزود: در بیانیه آتی اعلام می شود؛ شهرهای آبادان و خرمشهر به حالت قرنطینه در خواهند آمد و تردد و رفت و آمدها محدودتر خواهد شد.

زمانی در پایان ضمن تاکید بر همراهی مردم و مسوولین در قطع زنجیره انتشار این بیماری مسری، بیان کرد: آیین نامه و مقررات لازمه در خصوص وضعیت قرنطینه دو شهرستان نیز مصوب و اعلام می شود و باید شهروندان و مسوولین دستگاه های اجرایی از آن تبعیت کنند تا با کمک یکدیگر این ویروس بحران زا را از منطقه خود دور نماییم.

لازم به ذکر است که طبق آخرین آمار ارایه شده از سوی استاندار خوزستان، شمار مبتلایان به بیماری کرونا جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) به ۱۰۴ نفر افزایش یافته که نیاز به تصمیمات و تمهیدات ویژه تری برای مهار این بحران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز