سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

شمار مبتلایان کرونایی خوزستان به ۶۱۰ مورد رسید/اهواز و خرمشهر در صدر ابتلا/مردم در خانه بمانند

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۹:۰۸
کد خبر: ۹۸۱۷۷۹
شمار مبتلایان کرونایی خوزستان به ۶۱۰ مورد رسید/اهواز و خرمشهر در صدر ابتلا/مردم در خانه بمانند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در شبانه روز گذشته ۴۰ مورد ابتلای جدید به کرونا در خوزستان ثبت شد و شمار ابتلا در خوزستان به ۶۱۰ مورد رسد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۴۰ مورد جدید به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خوزستان اضافه شده است، اظهار کرد: با احتساب این موارد تا کنون ۶۱۰ بیمار در استان شناسایی شده اند.

او با اشاره به آمار تفکیکی موارد جدید، گفت: موارد جدید به تفکیک ۱۰ مورد در اهواز، ۷ مورد در خرمشهر، ۴ مورد باوی، ۵ مورد دزفول، شهرستان های شوشتر و ماهشهر هر کدام ۳ مورد، اندیمشک و آبادان هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه، شوش، مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام یک مورد مشاهده و ثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به فوت سه بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: متاسفانه شمار قربانیان ویروس کرونا در استان به ۷۴ مورد رسید.

احسان پور با ابراز خرسندی از سیر افزایشی بیماران قطعی بهبود یافته استان بیان کرد: خوشبختانه از مجموع شمار مبتلایان خوزستان تا کنون ۳۵۶ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۸۰ بیمار مبتلا به کرونا هم در مراکز درمانی استان در حال دریافت خدمات هستند.

او تاکید کرد: همچنان از مردم می خواهیم با در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال ویروس ما را در گذر از این برهه همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از همه شهروندان درخواست کرد در اسرع وقت به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۵۷۰ بیمار و فوت شدگان ۷۱ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۳۳۳ نفر و بستری شدگان نیز ۱۶۶ بیمار اعلام شده بود.

 

 

نظر شما