معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:

بهره گیری از مراکز مشاوره با هدف سلامت روان خانواده ها/نقش فعالانه انجمن های جوان استان در بحران کرونا ستودنی است/تولید و توزیع بیش از ۲۰ هزار ماسک توسط انجمن های جوان خوزستان

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۹:۴۲:۴۷
کد خبر: ۹۸۱۸۲۲
بهره گیری از مراکز مشاوره با هدف سلامت روان خانواده ها/نقش فعالانه انجمن های جوان استان در بحران کرونا ستودنی است/تولید و توزیع بیش از ۲۰ هزار ماسک توسط انجمن های جوان خوزستان
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره ای استان در راستای سلامت روان خانواده ها، گفت: پویش های متنوعی توسط انجمن های جوان زیر نظر این معاونت با هدف سرگرمی و تشویق مردم به در خانه ماندن راه اندازی شده است.

سهام طرفی حردانی عصر امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد جوانان از دیر باز تا کنون در بحران های مختلف نقشی فعالانه و پویا داشتند و در بحران شیوع کرونا ویروس همچون گذشته به یاری دولت و مردم شتافتند.

 او گفت: انجمن های جوان استان خوزستان در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس به انتشار مطالب آموزشی و آگاهی بخشی در فضای مجازی پرداخته  و در این زمینه تولید محتوا کردند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: پویش های متنوعی توسط انجمن های جوان زیر نظر این معاونت با هدف سرگرمی و تشویق مردم به در خانه ماندن راه اندازی شده است.

 حردانی بیان کرد: از جمله این پویش ها می توان به پویش کتاب خوانی، پویش نقاشی و همچنین یک پویش به مناسبت روز پدر و تکریم مقام شامخ پدر که به صورت مجازی برگزار شد، اشاره کرد.

او با اشاره به کمبود برخی از اقلام بهداشتی در روزهای ابتدایی شیوع کرونا اضافه کرد: انجمن های مردم نهاد استان در راستای تامین این کمبود ها و نیاز مبرم مردم به ماسک و دیگر اقلام بهداشتی اقدام به راه اندازی کارگاه ها و تولید ماسک به صورت جهادی و توزیع آن به صورت رایگان نمودند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، تصریح کرد: در سطح استان انجمن های مختلفی اقدام به تولید ماسک نمودند و توانستند تا کنون بیش از ۲۰ هزار ماسک تولید و میان مردم توزیع کنند.

حردانی اقدامات انجمن های جوان خوزستان را قابل تقدیر دانست و افزود: اقدامات انجمن های جوان خوزستان در حوزه های مختلف خصوصا حوزه مبارزه با کرونا ویروس ستودنی است و جوانان خوزستانی در این عرصه سنگ تمام گذاشتند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بر شمردن برخی از اقدامات انجام شده بیان کرد: توزیع رایگان پکیج های بهداشتی و حفاظتی، توزیع بسته های غذایی میان خانواده های نیازمند و برگزاری پویش عیدانه، استفاده از ظرفیت مشاوره ای ورزش و جوانان خوزستان در راستای تقویت سلامت روان خانواده ها و دیگر اقدامات نشان دهنده عزم راسخ و توانمندی جوانان خوزستان در کمک رسانی به هم استانی های خود است.

 

نظر شما