در راستای رفع کمبودهای اقلام بهداشتی و کرونایی انجام شد:

تولید و توزیع رایگان ۴۰ هزار ماسک توسط انجمن های جوان در خوزستان/حضور فعال و مسوولانه سازمان های مردم نهاد در بحران ها+ببینید

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۸:۲۶
کد خبر: ۹۸۱۹۸۳
تولید و توزیع رایگان ۴۰ هزار ماسک توسط انجمن های جوان در خوزستان/حضور فعال و مسوولانه سازمان های مردم نهاد در بحران ها+ببینید
بیش از ۴۰ هزار ماسک توسط انجمن های جوان خوزستان با هدف رفع کمبودهای اقلام بهداشتی و بیماری کرونا تولید و به صورت رایگان بین شهروندان و افراد نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شیوع بیماری کرونا و ایجاد بحرانی تازه در کشور موجب شد تا انجمن های جوان استان خوزستان در راستای وظایف ذاتی خود، بار دیگر با حضور فعالانه و مسسولانه در خط مقدم بحران ها، توانمندی های خود را نشان دهند.

بر همین اساس علاوه بر فعالیت های آموزشی و آگاهی بخشی در فضای مجازی انجمن های جوان خوزستان اقدام به تولید و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز این روزها کرده و برای رفع کمبودها در این حوزه گام های موثری برداشته اند.

سازمان ها و موسسه های مردم نهاد خوزستان در بحران کرونا ویروس در قالب تشکیل کارگاه های خانگی و یا مشارکت و همراهی با کارگاه های بزرگ ضمن تولید اقلام بهداشتی همچون ماسک و روپوش، نسبت به توزیع پکیج ها و اقلام بهداشتی به صورت رایگان در میان شهروندان و به ویژه افراد کم برخوردار  گام مهمی در آرامش روانی این روزهایی کرونایی برداشته اند.

این کارگاه ها در سر تا سر استان خوزستان و در شهرستان هایی نظیر اندیمشک، اهواز، رامهرمز، ایذه راه اندازی شده و تا کنون بیش از ۴۰ هزار ماسک تولید کرده اند.

لازم به ذکر است که اقدامات انجام شده با هماهنگی معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان انجام شده علاوه بر امید بخشی به آحاد جامعه نشان دهنده نقش پررنگ سازمان های مردم نهاد در بحران های خوزستان است.

نظر شما