سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

افزایش مبتلایان کرونایی خوزستان به ۶۳۱ مورد و بهبود یافتگان ۳۷۹ نفر/کاهش فوتی ها و بستری شدگان/شهروندان اخبار را از منابع موثق و رسمی دریافت کنند

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۳:۵۳
کد خبر: ۹۸۲۰۶۶
افزایش مبتلایان کرونایی خوزستان به ۶۳۱ مورد و بهبود یافتگان ۳۷۹ نفر/کاهش فوتی ها و بستری شدگان/شهروندان اخبار را از منابع موثق و رسمی دریافت کنند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزوده شدن ۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۶۳۱ مورد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه ۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته به مبتلایان خوزستان افزوده شده، اظهار کرد: موارد جدید به تفکیک در اهواز ۶ مورد، شهرستان های آبادان، خرمشهر، دزفول، شوش، شوستر و ماهشهر هر کدام ۲ مورد، شهرستان های باوی، باغملک و اندیمشک هر کدام یک مورد بوده است.

او با اشاره به فوت یک بیمار دیگر در خوزستان، گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در شهرستان دزفول به ثبت رسیده که در مجموع تا کنون ۷۵ نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه آمار کل مبتلایان خوزستان به ۶۳۱ مورد رسیده، افزود: خوشبختانه تاکنون ۳۷۹ نفر از کل مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در خوزستان پس از بستری و دریافت خدمات درمانی بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

احسان پور در ادامه با تاکید بر پیگیری اخبار از منابع موثق توسط شهروندان، بیان کرد: از مردم عزیز می خواهیم اخبار را فقط از منابع معتبر پیگیری کرده و با خودداری از انتشار اخبار با منابع غیر موثق مجموعه های مسوول را در کنترل این بحران همراهی کرده و در ایجاد آرامش روانی برای همدیگر سهیم باشند.

او بیان کرد: همچنان از مردم می خواهیم با در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال ویروس ما را در گذر از این برهه همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از همه شهروندان درخواست کرد در اسرع وقت به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۶۱۰ بیمار و فوت شدگان ۷۴ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۳۵۶ نفر و بستری شدگان نیز ۱۸۰ بیمار اعلام شده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز