سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

ثبت ۴۰ مورد ابتلای جدید در خوزستان/قربانیان بیماری کرونا در استان به ۷۸ نفر افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۶:۲۸
کد خبر: ۹۸۲۵۱۱
ثبت ۴۰ مورد ابتلای جدید در خوزستان/قربانیان بیماری کرونا در استان به ۷۸ نفر افزایش یافت
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ثبت ابتلای ۴۰ مورد جدید به کرونا در استان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۶۷۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فرهاد ابول نژایان امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونا ویروس خوزستان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته به مبتلایان استان افزوده شده، اظهار کرد: موارد جدید به تفکیک ۱۰ مورد در هواز، هفت مورد در دزفول، ماهشهر و آبادان پنج مورد، خرمشهر سه مورد، دشت آزادگان، شوشتر، امیدیه و باوی هر کدام دو مورد و اندیمشک و شوش نیز هر کدام یک مورد بوده است.

او با بیان اینکه تا کنون شمار مبتلایان استان خوزستان به ۶۷۱ نفر رسیده، گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۹۹ نفر از کل مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در خوزستان پس از بستری و دریافت خدمات درمانی بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۹۹ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به فوت سه بیمار دیگر در خوزستان، گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته دو مورد فوتی در اهواز و یک مورد در آبادان به ثبت رسیده که در مجموع تا کنون ۷۸ نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست دادند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۶۳۱ بیمار و فوت شدگان ۷۵ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۳۷۹ نفر و بستری شدگان نیز ۱۷۷ بیمار اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز