مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

شناسایی ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان/افزایش بهبود یافتگان به ۴۲۲ نفر و فوتی ها ۸۰ مورد

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۳:۳۴
کد خبر: ۹۸۲۸۰۵
شناسایی ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان/افزایش بهبود یافتگان به ۴۲۲ نفر و فوتی ها ۸۰ مورد
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ثبت ابتلای ٢٢ مورد جدید در ۲۴ ساعته گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کوید ١٩ در خوزستان به ۶۹۳ مورد ریید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین کاملی امروز با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته جاری ٢٢ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید، اظهار کرد: مجموع موارد شناسایی شده ابتلا به این ویروس در خوزستان به ۶۹۳ مورد رسیده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ١٩١ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند، گفت: خوشبختانه تا کنون با تلاش های شبانه روزی کادر درمان ۴۲۲ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ٢ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: متاسفانه تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خوزستان به ۸۰ نفر رسید.

کاملی در پایان بیان کرد: از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۶۷۱ بیمار و فوت شدگان ۷۸ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۳۹۹ نفر و بستری شدگان نیز ۱۹۹ بیمار اعلام شده بود.

 

 

نظر شما