رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک خبر داد:

اقدام انسان دوستانه استاد دانشگاه اندیمشک در روزهای کرونایی

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۸:۲۶:۰۴
کد خبر: ۹۸۲۹۳۸
اقدام انسان دوستانه استاد دانشگاه اندیمشک در روزهای کرونایی
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک از اهدا تعداد زیادی ماسک تنفسی به این جمعیت توسط دکتر احسان رضایتی استاد دانشگاه خبر داد.

زهرا بهاروندی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اندیمشک با اعلام این خبر اظهار کرد: احسان رضایتی استاد دانشگاه و کارشناس دادگستری اندیمشک با هدف پیشگیری از بیماری کرونا و محافظت از افراد در معرض خطر ابتلا به ویروس، حقوق خود را برای تهیه ماسک اختصاص داد.

او ضمن گرامیداشت سال جهش تولید گفت: با تصمیم این خیر نیک اندیش در راستای توجه به"جهش تولید" این ماسک ها توسط یک شرکت تعاونی در اندیمشک تولید شد.

بهاروندی با اعلام ثبت نام و عضویت داوطلبانه این خیر در واحد داوطلبان این جمعیت افزود: امیدواریم خیرین، فعالین اقتصادی و فرهیختگان با الگو گیری از حرکت این استاد دانشگاه نسبت به تهیه لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم در این برهه حساس اقدام کنند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک با بیان اینکه از  هموطنان عزیز تقاضا داریم تا عادی شدن شرایط از منازل خود خارج نشوند، بیان کرد: بهترین راه مبارزه با این ویروس در خانه ماندن است، علاوه بر اینکه از خطر این ویروس در امان می مانند، از تمامی کادر درمان و نیروهای درگیر با ویروس اعلام حمایت کرده و موجب دلگرمی آنها می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز