مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

افزایش مبتلایان کرونایی خوزستان به ٧١٨ مورد و فوتی ها ٨٥ نفر/سیزده به در درخانه بمانید

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۹:۳۹
کد خبر: ۹۸۳۱۱۲
افزایش مبتلایان کرونایی خوزستان به ٧١٨ مورد و فوتی ها ٨٥ نفر/سیزده به در درخانه بمانید
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای ٢٥ مورد جدید به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ٧١٨ مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین کاملی امروز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ٢٥ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید، اظهار کرد: آمار مبتلایان جدید به تفکیک در اهواز ٨ نفر، دزفول ٥ نفر، امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و شوشتر هر کدام دو نفر، باوی، شادگان، شوش و گتوند هر کدام یک نفر مشاهده و به ثبت رسیده است.

او شمار مبتلایان کرونایی خوزستان تا کنون به ٧١٨ مورد رسیده است، گفت: از این تعداد ٤٥٥ مورد بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ٥ مورد فوتی در شبانه روز گذشته افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعته گذشته ٣ نفر در اهواز، یک نفر در ایذه و یک نفر هم در دزفول بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند که تا کنون شمار قربانیان این بیماری در خوزستان به ٨٥ مورد رسیده است.

کاملی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت از تمام هم استانی های عزیز درخواست می‌شود از تردد در فضای باز، جاده های بین شهری خودداری نموده و برای حفظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند. همچنین از عموم مردم که به توصیه های وزارت بهداشت توجه نموده اند و از شرکت در مراسم، تجمعات و سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده اند، تشکر می نماییم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان یادآور شد: از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۶۹۳ بیمار و فوت شدگان ۸۰ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۴۲۲ نفر و بستری شدگان نیز ١٩١ بیمار اعلام شده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز