در آستانه ۱۳ به در؛

محدودیت های ترافیکی شهرستان آبادان اعلام شد/اعمال قانون با متخلفین در دستور کار پلیس است

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۴:۱۷
کد خبر: ۹۸۳۱۴۷
محدودیت های ترافیکی شهرستان آبادان اعلام شد/اعمال قانون با متخلفین در دستور کار پلیس است
معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان و جانشین مدیریت شورای ترافیک شهرستان گفت: محدودیت های مصوب شورای ترافیک شهرستان از ساعات اولیه ی روز سیزدهم فروردین تا ساعت ۲۴ همان روز اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد طاهری ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک آبادان با دستور کار اعمال محدودیت های ترافیکی در آستانه روز طبعیت و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ادامه چرخه انتقال کرونا ویروس و در آستانه روز طبیعت طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های ترافیکی در سطح شهرستان آبادان تشدید می شود.

او با بیان اینکه از همه شهروندان می خواهیم که به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا ویروس توجه کنند، گفت: در همین راستا از امروز تا پایان روز سیزده به در محدودیت های عبور و مرود در شهرستان تعیین و اجرایی می شود که امیدواریم شهروندان در این راستا همکاری لازم را همچون گذشته داشته باشند.

معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان با اشاره به انسداد مسیر پل کابلی امام رضا(ع) به صورت رفت و برگشت، افزود: مسیر شهرداری، میدان انقلاب، بلوار ساحلی و فلکه انسی با همکاری پلیس راهور و توسط شهرداری آبادان مسدود خواهد شد.

جانشین مدیریت شورای ترافیک شهرستان آبادان با بیان اینکه میدان جمعه بازار، گلزار شهدا و محوطه بیرونی آن و ورودی روستای سید حسن حکیم نیز مسدود می شود، اضافه کرد: از شهرداری می خواهم تمامی بوستان ها و فضای سبز سطح شهرستان را آبیاری کند تا شاهد تجمع در این مکان ها نباشیم.

طاهری از انسداد جاده قفاص، سه راه مدن و سه راه سادات توسط راهداری و به پلیس راهور خبر داد و بیان کرد: طبق دستور بخشدار مرکزی مسیر روستاهای بخش مرکزی توسط دهیاران و شهر چوئبده توسط شهرداری چوئبده مسدود خواهد شد.

او با اشاره به دستور بخشدار اروندکنار مبنی بر انسداد مسیر روستاهای بخش توسط دهیاران و شهر اروندکنار توسط شهرداری، اضافه کرد: امنیت تمامی مسیرهای مسدود شده حوزه شهری بر عهده ناحیه ی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی و حوزه روستایی با مرزبانی است.

طاهری با تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات شورای ترافیک و طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان، تاکید کرد: رانندگان متخلف که در مسیر فضای سبز و پارک‌ها توقف نمایند یا در طرح ترافیکی فردا به هر نحوی اخلال ایجاد کنند، با قبوض جریمه ی پنج میلیون ریالی اعمال قانون می شوند.

جانشین مدیریت شورای ترافیک شهرستان آبادان در پایان افزود: محدودیت های مصوب شورای ترافیک شهرستان از ساعات اولیه ی روز سیزدهم فروردین تا ساعت ۲۴ همان روز اعمال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز