خطیب جمعه شادگان بیان کرد:

مردم شادگان برای سلامت خود و دیگران روز طبیعت در خانه بمانند

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۱:۵۵
کد خبر: ۹۸۳۱۴۹
مردم شادگان برای سلامت خود و دیگران روز طبیعت در خانه بمانند
خطیب جمعه شادگان گفت: با تعطیل شدن همه مراکز تفریحی و پارک ها از مردم شادگان درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامت خود، روز طبیعت در خانه بمانند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان ضمن تاکید بر توجه شهروندان به دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع و مقابله با بیماری کرونا ضمن رعایت کامل توصیه های مراکز بهداشتی، ضروری است با ماندن در منزل و خودداری از هرگونه حضور غیر ضروری در معابر، پارک ها، اماکن عمومی و زیارت اهل قبور زنجیره ی انتقال کرونا را قطع نماییم.

او با اشاره به در پیش بودن ۱۳ فروردین روز طبعیت از تمامی مردم شادگان خواست در راستای حفظ سلامتی خود و اطرافیان در خانه بمانند.

خطیب جمعه شادگان افزود: مردم فهیم  شادگان با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران باید از بیرون رفتن در روز طبیعت هم خودداری کرده و در خانه بمانند.

شرفی در پایان همچنین با قدردانی از کادر بهداشت و درمان و سایر نیروهای امدادی و خدمات رسان شادگان که در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند، از مردم خواست ضمن ارج نهادن به تلاش پزشکان و پرستان، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، در خانه بمانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز