مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

ثبت ٤٤ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت/افزایش بهبودی ها و فوتی های خوزستان

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۲۴:۱۷
کد خبر: ۹۸۳۴۱۴
ثبت ٤٤ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت/افزایش بهبودی ها و فوتی های خوزستان
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ثبت ٤٤ مورد ابتلای جدید به کرونا خبر داد و گفت: شمار مبتلایان کووید 19 خوزستان به ٧٦٢ مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین کاملی امروز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ٤٤ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید، اظهار کرد: آمار مبتلایان جدید به تفکیک در اهواز ١٦ نفر، باوی ٧ نفر، خرمشهر و ماهشهر هر کدام ٥ مورد، آبادان ۳ مورد، شادگان و کارون هر کدام ٢ مورد، دزفول، امیدیه و مسجدسلیمان نیز هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

او شمار مبتلایان کرونایی خوزستان تا کنون به ٧٦٢ مورد رسیده است، گفت: از این تعداد ٤٨٤ مورد بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ١٩١ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ٢ مورد فوتی در شبانه روز گذشته افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعته گذشته یک نفر در شهرستان باوی و یک نفر در ماهشهر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند که تا کنون شمار قربانیان این بیماری در خوزستان به ٨٧ مورد رسیده است.

کاملی با اشاره به اینکه جمعیت فعلی افراد مثبت مبتلا به کرونا استان ١٩١ نفر هستند، بیان کرد: ٧٠ مورد  از بیماران قطعی در بیمارستان رازی اهواز بستری اند و تعداد افراد بستری مثبت و مشکوک به کرونا در بیمارستان رازی نیز جمعا ١٠١ نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان با تاکید بر رعایت هشدارهای ستاد کرونا ویروس، یادآور شد: از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ٧١٨ بیمار و فوت شدگان ٨٥ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ٤٥٥ نفر و بستری شدگان نیز ١٧٨ بیمار اعلام شده بود.

 

 

نظر شما