رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

مشاهد و ثبت ۷ بیمار کرونا مثبت در آبادان و فوت ۲ بیمار خرمشهری/افزایش مبتلایان جنوب غرب خوزستان به ۱۶۷ مورد/مردم لطفا در خانه بمانند

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۸:۳۸
کد خبر: ۹۸۴۲۰۰
مشاهد و ثبت ۷ بیمار کرونا مثبت در آبادان و فوت ۲ بیمار خرمشهری/افزایش مبتلایان جنوب غرب خوزستان به ۱۶۷ مورد/مردم لطفا در خانه بمانند
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته هفت مورد مثبت در آبادان و دو مورد فوتی کرونایی از خرمشهر به ثبت رسیده است.

شکرالله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هفت مورد جدید کرونا مثبت در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده است، اظهار کرد: این هفت بیمار کرونا مثبت در آبادان شناسایی شدند و در شبانه روز گذشته موردی از شهرستان های خرمشهر و شادگان مثبت اعلام نشده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی بیماری کرونا تا امروز ۱۶۷ مورد قطعی در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان شناسایی و ثبت شده است، گفت: این تعداد به تفکیک در آبادان ۵۸ مورد، خرمشهر ۸۵ نفر و شادگان نیز ۲۴ بیمار مشاهده و ثبت شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۹ بیمار با علایم حاد تنفسی در مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان بستری و در حال دریافت خدمات هستند، افزود: همچنین در روز گذشته آمار بیماران بستری شده پنج بیمار بود که در مقابل ۱۲ نفر بهبود یافته نیز ترخیص شدند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان با اشاره به فوت دو شهروند خرمشهری طی ۲۴ ساعت گذشته، اضافه کرد: تعداد فوت شدگان نهایی محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان به ۱۵ مورد افزایش یافت که به تفکیک شامل سه نفر در آبادان، ۱۰ مورد در خرمشهر و دو مورد در شادگان می شود که اکثرا دارای سن بالا و بیماری زمینه ایی بودند.

فرمانده مبارزه با کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان بار دیگر بر در خانه ماندن تاکید کرد و افزود: مجدد از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که آمار ابتلا تا روز گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان ۱۶۰ مورد، فوت شدگان ۱۳ نفر و بستری شدگان نیز ۹۰ بیمار اعلام شده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز