مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

ثبت ۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت خوزستان/افزایش بهبود یافتگان و فوتی ها/شهروندان فاصله اجتماعی را رعایت کنند

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۸:۱۱
کد خبر: ۹۸۴۲۲۳
ثبت ۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت خوزستان/افزایش بهبود یافتگان و فوتی ها/شهروندان فاصله اجتماعی را رعایت کنند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام مشاهده و ثبت ۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در خوزستان گفت: شمار مبتلایان استان تا امروز به ۸۵۳ مورد و فوت شدگان به ۱۰۲ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین کاملی امروز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید، اظهار کرد: آمار مبتلایان جدید به تفکیک در اهواز ٢٤ مورد، آبادان ۷ مورد، باوی ٤ مورد، کارون ٢ مورد، دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان و ایذه نیز هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

او شمار مبتلایان کرونایی خوزستان تا کنون به ۸۵۳ مورد رسیده است، گفت: از این تعداد ۵۷۳ مورد بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ۱۷۸ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به هفت مورد فوتی در شبانه روز گذشته افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعته گذشته پنج مورد در بیمارستان های اهواز و دو مورد در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و تا کنون شمار قربانیان این بیماری در خوزستان به ۱۰۲ مورد رسیده است.

کاملی در ادامه با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و ماندنن در خانه، یادآور شد: از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ٨١٢ بیمار و فوت شدگان ٩٥ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ٥٥٢ نفر و بستری شدگان نیز ١٦٥ بیمار اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز