معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی به مناسبت روز جوان نوشت:

جوانان آماده پذیرش مسوولیت های مهم و بزرگ هستند/جوانان خوزستان ثابت کردند شایسته اعتمادند

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۶:۲۲
کد خبر: ۹۸۴۴۰۵
جوانان آماده پذیرش مسوولیت های مهم و بزرگ هستند/جوانان خوزستان ثابت کردند شایسته اعتمادند
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سهام طرفی حردانی در پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به جوانان غیور و متدین ایران اسلامی به ویژه جوانان سرافراز و حماسه ساز خوزستان تبریک گفت.

متن پیام معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به شرح ذیل است:

 

به نام خداوند هستی بخش

حضرت علی اکبر(ع) یکی از بهترین الگوها برای جوانان ایران اسلامی است و جوانان با تاسی از آن حضرت می توانند در تمامی عرصه ها موفق شوند.

جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقی برای کشور را در عرصه های منطقه ای و جهانی تضمین کرده و گام های مهمی در راه توسعه اقتصاد کشور بردارند.

جوانان استان خوزستان هم راستا با دیگر جوانان کشور با حضور فعالانه و آگاهانه خود در تمامی عرصه ها و بحران های کشور ثابت کرده اند که شایسته اعتماد بوده و آماده پذیرش مسوولیت های بزرگ و مهم در جامعه هستند.

اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان را به تمامی جوانان برومند کشور خصوصا جوانان حماسه ساز و افتخار آفرین خوزستان که در بحران های اخیر استان مانند سیل و زلزله ۹۸ و شیوع کرونا ویروس فعالانه و با از خود گذشتگی پای کار بوده و همواره در راه اعتلای ایران اسلامی گام برداشته اند تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

سهام طرفی حردانی

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز