مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در پیامی به مناسبت روز جوان نوشت:

نقش جوانان در عرصه های مهم ملی و بین المللی قابل توجه و چشمگیر است

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۱:۱۸
کد خبر: ۹۸۴۴۰۹
نقش جوانان در عرصه های مهم ملی و بین المللی قابل توجه و چشمگیر است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان ضمن تبریک این ایام بر نقش موثر جوانان در عرصه های مهم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان در پیامی این مناسبت را به جوانان خوزستان تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به شرح ذیل است:

بی شک اعتلاء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند. جوانان ایران اسلامی همواره به واسطه پیروی از اهل بیت(ع) و با بهره مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند نقش چشمگیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته اند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر(ع)، جوان تاریخ ساز عاشورا و روز جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان، نوجوانان ایران اسلامی بویژه جوانان استان خوزستان را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

افشین حیدری

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز