مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

آمار بیماران کرونایی خوزستان به ۹۲۸ مورد رسید/افزایش بهبود یافتگان و کاهش بستری/مردم فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۹:۰۸
کد خبر: ۹۸۵۰۶۹
آمار بیماران کرونایی خوزستان به ۹۲۸ مورد رسید/افزایش بهبود یافتگان و کاهش بستری/مردم فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پاسخ مثبت کرونایی ۳۹ مورد جدید خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۹۲۸ مورد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین کاملی امروز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید، اظهار کرد: آمار مبتلایان جدید به تفکیک در اهواز ۱۴ مورد، در شوشتر ۷ مورد، در خرمشهر  ۵ مورد، در دزفول ۳ مورد، در آبادان و شوش هر کدام ۲ مورد، در شهرستان های شادگان، ایذه، کارون، باغملک، دشت آزادگان، و باوی هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

او شمار مبتلایان کرونایی خوزستان تا کنون به ۹۲۸ مورد رسیده است، گفت: از این تعداد ۶۵۸ مورد بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ۱۵۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پنج مورد فوتی در شبانه روز گذشته افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعته گذشته در شوشتر، مسجد سلیمان و باوی هر کدام یک مورد و در آبادان دو نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و تا کنون شمار قربانیان این بیماری در خوزستان به ۱۱۲ مورد رسیده است.

کاملی ضمن تاکید بر انجام دستورات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس یادآور شد: از عموم هم استانی های عزیز درخواست می شود همچنان توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند، از ترددهای برون و درون شهری غیر ضرور پرهیز کرده و فاصله گذاری هوشمند را رعایت نمایند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از شهروندان درخواست می شود به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق و صحیح را از طریق منابع معتبر دنبال نمایند.

کاملی در ادامه با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، یادآور شد: از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۸۸۹ بیمار و فوت شدگان ۱۰۷ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۵۹۴ نفر و بستری شدگان نیز ۱۸۸ بیمار اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز