امام جمعه شادگان بیان کرد:

جشن های نیمه شعبان در رسانه‌ها و فضای مجازی شادگان پر رنگ دیده شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۰:۴۴
کد خبر: ۹۸۵۱۴۸
جشن های نیمه شعبان در رسانه‌ها و فضای مجازی شادگان پر رنگ دیده شود
امام جمعه شادگان گفت: با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا و نبود امکان بر پایی جشن، تجمع و دورهمی، باید از ظرفیت بالای فضای مجازی و رسانه‌ای برای برگزاری برنامه‌های هفته مهدویت و جشن نیمه شعبان بهره برد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام سید مجید شرفی در اولین شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جدید، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا، جشن های نیمه شعبان را خانگی برگزار کنیم و احادیث، روایت ها و مطالب نیمه شعبان به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شود.

او گفت: انتشار مقالات، زندگی نامه باید به استدال آیات و روایات در فضای مجازی باشد و اداره تبلیغات شهرستان شادگان ناظر بر این انتشارات است.

خطیب جمعه شادگان افزود: متولیان امر نسبت به آذین بندی و نصب پرچم‌های رنگارنگ در میادین شهر اقدام تا این شهر معطر به بوی عطر مهدوی شود.

شرفی بیان کرد: پخش دعاها و مناجات در فضاهای مجازی، سرودهای امام زمان(عج)، پخش قران و سرودهای مذهبی با استفاده از خودروهای دارای بلندگو در محلات شهر و همچنین از مناره های مساجد در ایام شعبانیه در نظر گرفته شود.

امام جمعه شادگان در پایان افزود: برگزاری مسابقه مجازی مهدوی، تجلیل از خانواده های شهدا که نامشان مزین به مهدی هست از دیگر برنامه های جشن ولادت امام زمان(عج) در این ایام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز