فرماندار شهرستان شادگان خبر داد:

تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی شادگان/متخلفین واحدهای صنفی به مرجع قضایی معرفی می شوند

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۳:۰۸
کد خبر: ۹۸۵۱۵۴
تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی شادگان/متخلفین واحدهای صنفی به مرجع قضایی معرفی می شوند
فرماندار شادگان گفت: محدودیت های اعمال شده در کنترل ورودی و خروجی های شهرستان با جدیت هر چه بیشتر ادامه خواهد دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان شادگان به ریاست سعید حاجیان فرماندار شادگان و با حضور شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و هیات رییسه این دانشکده، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولین ادارات و دستگاه ها در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شادگان برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه ضمن قدردانی از کادر درمانی و بهداشتی شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی(نیروی های انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان) و سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار کرد: کادر پزشکان، پرستاران  و درمانی و کارکنان  بیمارستان فداکارانه در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در حال خدمت رسانی به مردم هستند و سختی کار این عزیزان برهیچ کس پوشیده نیست.

سعید حاجیان با اشاره به محدودیت های اعمال شده در شهرستان افزود: نظارت های مستمر و  محدودیت های اعمال شده در کنترل ورودی و خروجی های شهرستان باید با جدیت هر چه بیشتر ادامه یابد.

او ضمن تشکر از همکاری بازاریان و  کسبه در راستای اجرای طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضرور در  مقابله با کرونا ویروس، بیان کرد: از اجرای طرح تا کنون بیش از ۵۰۰ واحد صنفی غیر ضرور که در راستای دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری ننموده،  پلمپ شدند‌.

فرماندار شادگان در پایان تاکید کرد: متخلفان فک پلمپ برابر دستور العمل ستاد مقابله با کرونا به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز