سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

ابتلای ۳۷ مورد جدید به کرونا در خوزستان/افزایش بهبود یافته گان و بستری شدگان

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۳:۴۵
کد خبر: ۹۸۵۵۵۵
ابتلای ۳۷ مورد جدید به کرونا در خوزستان/افزایش بهبود یافته گان و بستری شدگان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای ۳۷ شهروند خوزستانی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کووید 19 در خوزستان به ۹۶۵ مورد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید، اظهار کرد: آمار مبتلایان جدید به تفکیک در اهواز ۱۳ مورد، ایذه ۴ مورد، اندیشمک، دزفول، خرمشهر هر کدام ۳ مورد، باوی، کارون و مسجدسلیمان هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه، آبادان، ماهشهر، حمیدیه و شوشتر هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

او شمار مبتلایان کرونایی خوزستان تا کنون به ۹۶۵ مورد رسیده است، گفت: از این تعداد ۶۷۹ مورد بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ۱۷۰ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ۳ مورد فوتی در شبانه روز گذشته افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان رازی اهواز دو مورد و در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان نیز یک مورد بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و تا کنون شمار قربانیان این بیماری در خوزستان به ۱۱۵ مورد رسیده است.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۹۲۸ بیمار و فوت شدگان ۱۱۲ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۶۵۸ نفر و بستری شدگان نیز ۱۵۷ بیمار اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز