کار گروه ضربتی برخورد با متخلفین از دستورالعمل ستاد کرونا تشکیل شد؛

بدهکاران سلامت جامعه باید پاسخگوی اذهان عمومی باشند/برخورد شدید قانونی با تحریک و دلسرد کنندگان مردم

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۲:۳۳
کد خبر: ۹۸۵۶۵۲
بدهکاران سلامت جامعه باید پاسخگوی اذهان عمومی باشند/برخورد شدید قانونی با تحریک و دلسرد کنندگان مردم
فرماندار ویژه آبادان ظهر امروز در نشستی از تشکیل آنی کارگروه ضربتی برخورد با متخلفین دوران قرنطینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی در این نشست که با حضور برخی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا و بازرسین و مدیران اجرایی این ستاد برگزار شد اظهار کرد: برخی از افراد به دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا دهن کجی کرده اند و طبق خواست خودشان عمل کرده اند. برخی دیگر خود سرانه فکر می کنند، نظراتی که می دهند درست است و در تصمیمات نماینده عالی دولت سنگ اندازی می کنند. آنان بدهکاران سلامت جامعه خواهند بود و باید پاسخگوی اذهان عمومی نیز باشند.

او با بیان اینکه در مقابل اجرای دقیق دستور العمل های مبارزه با کرونا به هیچ وجه کوتاه نخواهم آمد، گفت: بزرگترین سرمایه ی ما در راه مبارزه با کرونا عملکرد مثبت شهروندانی بوده است که یا در خانه ماندند و یا کسب خود را تعطیل کردند. در مقابل این عزیزان ما باید پاسخ قانع کننده ای داشته باشیم. برای ما قابل قبول نیست که عده ای از مردم سختی بکشند و رعایت کنند و عده ای دیگر با بی هنجاری باعث شوند، قرنطینه ادامه پیدا کند.

فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد: قرار نیست که با جان مردم معامله شود. تا امروز با اصناف متخلف برخورد شده است. از این پس با کسانی که به سلامت مردم بی توجه هستند با شدت بیشتری برخورد می شود.

نماینده عالی دولت در آبادان افزود: متاسفانه در این شهرستان افرادی هستند که در تمام بحران‌ها از سیل و خشکسالی گرفته تا موضوع گرانی بنزین و کرونا رو دروی مردم و دستگاه هایی اجرایی می ایستند و همه چیز را در فضای مجازی به باد انتقاد غیر منصفانه می گیرند و هدفی جز دلسردی مردم و تحریک دیگران ندارند.

رییس شورای تامین شهرستان آبادان تصریح کرد: از این لحظه و با دستور اینجانب کار گروه ضربتی مبارزه با متخلفین قرنطینه با حضور نیروی انتظامی، بسیج، اجراییات شهرداری، منطقه آزاد اروند، اتاق اصناف، بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی، نماینده دادستان، دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگان سمن ها، دفتر بازرسی فرمانداری، معاونت عمرانی، مشاور انتظامی فرمانداری تشکیل خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: این کارگروه موظف است نسبت به گزارش‌های ارسالی و مشاهده ی تخلفات در کوتاه ترین زمان ممکن واکنش نشان دهد و با متخلفین برخورد نماید. این کارگروه با مسوولیت معاون عمرانی فرمانداری و قایم مقامی مشاور انتظامی و نظارت رییس دفتر بازرس فرمانداری باید گزارش عملکرد روزانه ی خود را اعلام نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز