مدیر اجرایی مرکز"نفس" دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد:

ارایه خدمات رایگان به بیماران بهبود یافته از کرونا در مرکز"نفس" اروند

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۳:۱۸
کد خبر: ۹۸۶۰۴۷
ارایه خدمات رایگان به بیماران بهبود یافته از کرونا در مرکزنفس اروند
مدیر اجرایی مرکز"نفس" دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در این مرکز علاوه بر ادامه درمان، تمام امکانات رفاهی برای بیماران نظیر حمام، تلویزیون، وای فای، خدمات گرمایشی و سرمایشی، خوراک که لازم دارند به صورت کاملا رایگان ارایه می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دکتر نوراله طاهری مرکز"نفس"(نقاهتگاه بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان) امروز در خصوص نوع مراقبت هایی که از بیماران این مرکز می شود، اظهار کرد: مرکز نفس برای ادامه درمان بیمارانی که دوره حاد و علامت دار آنها در بیمارستان طالقانی آبادان طی شده، راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مراقبت از این دسته بیماران ۱۴ روزه است، گفت: این مرکز توسط هیات علمی دانشگاه پرستاری و دانشجویان ترم آخر پرستاری آبادان مدیریت می شود که هدف اصلی از ایجاد چنین مکانی، کمک به کادر پزشکی بیمارستان ها و کم کردن فشار کاری زیادی که آنها متحمل می شوند، است.

مدیر اجرایی مرکز"نفس" دانشکده علوم پزشکی آبادان از امکانات مطلوب این مرکز و رسیدگی کامل به بیماران خبر داد و افزود: در این مرکز تمام امکانات رفاهی برای بیماران نظیر حمام، تلویزیون، وای فای، خدمات گرمایشی و سرمایشی، خوراک و دیگر امکاناتی که لازم دارند به صورت کاملا رایگان ارایه می شود.

او بیان کرد: داروهایی که برای بیماران تجویز شده به صورت رایگان از بیمارستان در اختیار بیماران این مرکز قرار می گیرد و سر ساعت مقرر به آنها داده می شود، همچنین هر دو ساعت یک بار توسط پرستار مرکز، علایم حیاتی آنها کنترل می شود تا اگر نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشد در دستور کار قرار گیرد و یا در صورت مشکل حاد مجددا به بیمارستان ارجاع داده شوند.

طاهری در پایان ضمن تشکر از دست اندرکارن راه اندازی این مرکز، اضافه کرد: یک تشکر ویژه از سازمان منطقه آزاد اروند دارم که از سال های قبل تمام قد در کنار دانشکده علوم پزشکی آبادان بوده و تقاضا دارم همچون گذشته که کمک های بسیاری نموده برای هر چه بهتر شدن این مرکز اقدام کند، تا بتوانیم خدماتی در حد عالی به بیماران ارایه دهیم.

شایان ذکر است مرکز نفس(مرکز مراقبت از بیماران حاد تنفسی) با ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر در دو شیفت صبح و عصر در محل اردوگاه میثاق واقع در آبادان -کوی ولیعصر(عج) بلوار میثاق آماده ارایه خدمت به بیماران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز