با همت بانوان جهادگر اندیمشکی در حال انجام است:

تولید و توزیع رایگان روزانه ۳ هزار ماسک/تهیه و توزیع بسته های غذایی بین اقشار کم بضاعت+ببینید

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۹:۵۲
کد خبر: ۹۸۶۵۶۷
تولید و توزیع رایگان روزانه ۳ هزار ماسک/تهیه و توزیع بسته های غذایی بین اقشار کم بضاعت+ببینید
مسوول موکب مردمی نور الزهرا(س) اندیمشک گفت: به مناسبت جشن های نیمه شعبان بیش از ۳ هزار ماسک بین اقشار محروم و نیازمند توزیع شد.

شهلا سهرابی مسوول موکب نورالزهرا(س) امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اندیمشک، اظهار کرد: بانوان اندیمشکی هم زمان با شیوع بیماری کرونا برای تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان به خصوص اقشار محروم و کم بضاعت پیش قدم شده اند.

او با بیان این که روزانه بیش از سه هزار ماسک توسط بانوان و خیرین شهرستان اندیمشک تهیه و توزیع شده است، گفت: تا کنون بیش از ۲۰ هزار ماسک تولید و در اختیار اقشار محروم و کم بضاعت قرار گرفته است.

مسوول موکب مردمی نور الزهرا(س) اندیمشک افزود: هم چنین با توجه به اعیاد شعبانیه خدمت رسانی به اقشار محروم و کم بضاعت شهرستان اندیمشک و تامین اقلام بهداشتی شهروندان مورد توجه قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا و در روز جشن پر برکت نیمه شعبان بسته های غذایی و بهداشتی تهیه و بین اقشار محروم و کم بضاعت شهرستان اندیمشک توزیع شد.

سهرابی بیان کرد: با اجرای این طرح صد بسته مواد غذایی چهار صد غذای گرم، سه هزار ماسک و دستمال در میان اقشار محروم و کم بضاعت شهرستان اندیمشک توزیع شده است.

او با اشاره به این که این بسته ها با همکاری هیات بیت الزهرا(س) و موسسه خیریه مریم عذرا(عج) تهیه و توزیع شده است،  اضافه کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان بانوان جهادگر اندیمشک بسته های غذایی و اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان کم بضاعت را تهیه و در اختیار آن ها می گذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز