مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

ثبت ۲۲ هزار درخواست در سامانه بیکاری خوزستان

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۲:۳۵
کد خبر: ۹۸۷۳۱۱
ثبت ۲۲ هزار درخواست در سامانه بیکاری خوزستان
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ثبت درخواست ۲۲ هزار نفر در سامانه بیکاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ارسلان غمگین امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: تا کنون حدود ۲۲ هزار نفر خوزستانی در سامانه بیمه بیکاری درخواست های خود را ثبت کرده اند.

او گفت: پایش و تایید نهایی بیکار شدگان ناشی از بیماری کرونا از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی درحال بررسی و تفکیک است و بعد از آن به استان ها اعلام می شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان افزود: واحدهایی که نیروهای شان مشمول حوادث غیرمترقبه(بیکاری ناشی از کرونا) هستند متشکل از ۱۰ رسته شغلی و فعالیت های زیر بخش آن بوده که در دستورالعمل منعقده معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی قید شده و به استان ها اعلام شده است.

غمگین، شمار مقرری بگیران استان را هشت هزار و ۹۰۰ نفر برشمرد و بیان کرد: از میان ۲۲ هزار نفر ثبت نام شده تا کنون، طبق پالایش اولیه در ستاد، حدود ۱۸ هزار نفر مشمول بیمه بیکاری بوده که به زودی پس از بررسی نهایی از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همکاری سازمان تامین اجتماعی دو لیست واجدین شرایط شامل حوادث غیر مترقبه و متقاضیان عادی جبرای انجام سایر مراحل به استان اعلام خواهد شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در پایان اضافه کرد: پس از دریافت لیست مشمولان حوادث غیرمترقبه از ستاد و ارسال به شهرستان ها در نامه ای از سوی اداره کار هر شهرستان به شعب بیمه معرفی می شوند و تامین اجتماعی نیز اقدام به پرداخت مقرری می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز