سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد:

نیاز به خون همیشگی است/ اهدا کنندگان نگران ابتلا به کرونا نباشند

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۹:۰۶
کد خبر: ۹۸۸۴۸۴
نیاز به خون همیشگی است/ اهدا کنندگان نگران ابتلا به کرونا نباشند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: نیاز به خون یک نیاز همیشگی است و اهدا خون با رعایت آداب بهداشت فردی و استفاده از ماسک جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فرهاد ابول نژادیان امروز در حاشیه اهدای خون خود در پایگاه سیار خون گیری انتقال خون شهرستان، اظهار کرد: هر چند در شرایط موجود اعمال جراحی غیر اورژانسی در بیمارستان های دانشگاهی متوقف شده است، اما با توجه به وجود بیماران مختلف در جامعه، بعضی از اعمال جراحی به صورت اورژانسی انجام می شود که فرد تحت جراحی نیاز به تزریق خون دارد.

او گفت: نیاز به خون یک همیشگی است و از آحاد مردم جامعه، بویژه همکاران خودم در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دعوت می کنم برای اهدا خون خود، در پایگاه سیار سازمان انتقال خون که جنب مسجد دانشگاه واقع شده، حضور پیدا کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه میزان اهدا خون مردم در شرایط بیماری کرونا کم شده است، افزود: بعضی از مردم از مراجعه به پایگاه های انتقال خون به منظور اهدا خون خود، در شرایط وجود کرونا ویروس، نگران هستند، امام مردم باید این اطمینان را داشته باشند که اهدا خون هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نمی کند.

ابول نژادیان در پایان بیان کرد: اهدا خون با رعایت آداب بهداشت فردی و استفاده از ماسک جای هیچ گونه نگرانی ندارد و از همه دعوت می‌کنم به این کار توجه ویژه داشته باشند.

لازم به ذکر است که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ظهر امروز به همراه جمعی از مسوولین این دانشگاه با مراجعه به پایگاه سیار سازمان انتقال خون، اقدام به اهدا خون نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز