استاندار خوزستان تاکید کرد:

وضعیت خوزستان قرمز نیست/ فعلا برگزاری هر گونه آیین ترحیم و عروسی جرم است/ تذکر جدی به فرمانداران

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۹:۴۸
کد خبر: ۹۸۸۵۴۳
وضعیت خوزستان قرمز نیست/ فعلا برگزاری هر گونه آیین ترحیم و عروسی جرم است/ تذکر جدی به فرمانداران
استاندار خوزستان با اشاره به بی توجه ایی برخی افراد در خصوص هشدارهای ستاد کرونا ویروس، گفت: با این حال وضعیت خوزستان قرمز نیست و شرایط پایدار است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در جمع خبرنگاران با درخواست مجدد از شهروندان به منظور خودداری از برگزاری و شرکت در آیین‌های ترحیم و تجمعات، اظهار کرد: بی‌توجه ایی مردم نسبت به محدودیت‌ها و اصول خود مراقبتی در مقابله با بیماری کرونا رو به افزایش است اما با وجود این بی‌توجه ایی‌ها ، وضعیت خوزستان قرمز نیست و شرایط پایدار است.

او با اشاره به اینکه شهرستان هفتکل که تا کنون فاقد آمار ابتلا بود، روز گذشته تعداد هشت نفر که در یک آیین ترحیم شرکت کرده بودند دچار این بیماری شدند، گفت: این آیین در روستای پیرموسی از توابع شهرستان باغملک برگزار شد و به واسطه حضور مهمانانی از اصفهان، این افراد به این ویروس مبتلا شدند.

استاندر خوزستان با بیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع و آیین ترحیم و عروسی جرم محسوب می‌شود، افزود: به دلیل برگزاری برخی آیین‌های تجمعی، فرمانداران چند شهرستان تذکر جدی دریافت کرده‌اند به این خاطر که باید هماهنگی بهتری بین بخشداران و دهیاران صورت گیرد تا از برگزاری چنین آیین‌هایی جلوگیری شود.

رییس ستاد کرونا ویروس خوزستان بیان کرد: از مردم می خواهم در خانه بمانند و غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند تا بتوانیم با هم حلقه سرایت این ویروس در خوزستان را بشکنیم.

رییس شورای تامین خوزستان تاکید کرد: در صورتی که روند برگزاری آیین های ترحیم و تجمعات در خوزستان ادامه داشته باشد، دستگاه قضایی برخوردهای خود را به شکل جدی‌تری با عوامل آن انجام خواهد داد.

شریعتی در پایان اضافه کرد: از شهروندان می خواهیم تا به افرادی که چنین اقدامات مخاطره انگیزی که بر سلامت جامعه تاثیر می گذارد، تذکر دهند و چنین تخلفاتی را گزارش کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز