استاندار خوزستان بیان کرد:

لزوم توجه جدی به تبعات اجتماعی شیوع بیماری کرونا/ باید وضعیت خود را در اداره جامعه بهبود بخشیم/ آموزش مجازی خانواده ها در دستور کار است

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۵:۲۶
کد خبر: ۹۸۸۸۷۹
لزوم توجه جدی به تبعات اجتماعی شیوع بیماری کرونا/ باید وضعیت خود را در اداره جامعه بهبود بخشیم/ آموزش مجازی خانواده ها در دستور کار است
استاندار خوزستان گفت: علاوه بر جدی گرفتن شیوع بیماری کرونا، تبعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن نیز باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در اولین جلسه کارگروه اجتماعی خوزستان در سال جدید که با محوریت تاثیر بیماری کرونا بر جامعه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس، تبعات اجتماعی آن و تاثیری که بر خانواده ها، جوانان و نوجوانان می گذارد بسیار مهم است به همین دلیل در این جلسه دستگاه های اجرایی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امور کتابخانه ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل بهزیستی استان گزارش عملکرد اقدامات خود در این زمینه را ارایه نمودند.

او گفت: مقرر شد حوزه بانوان استانداری نیز در راستای ارایه آموزش های لازم در فضای مجازی اقداماتی به عمل آورد.

استاندار خوزستان افزود: اپلیکیشن هایی برای آموزش متناسب با سنین مختلف طراحی شده که مقرر شد با حمایت از آنها به تولید انبوه برسند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تاکید کرد: علاوه بر جدی شمردن شیوع بیماری کرونا، تبعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن نیز باید جدی گرفته شود و این تبعات را باید به حداقل رساند چرا که ممکن است در سال های آینده شاهد آسیب های اجتماعی متعددی باشیم.

او ادامه داد: تاثیر گذاری این ویروس بر جامعه از رکود اقتصادی ۱۹۳۰ و سال ۲۰۰۸ و حتی جنگ جهانی دوم کمتر نیست و باید به صورت جدی مورد ارزیابی قرار گیرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه عدم توجه به تبعات شیوع بیماری کرونا می تواند به ارتباط ملت و دولت آسیب برساند، تصریح کرد: کرونا ویروس رفتار و شیوه زندگی مردم و حکمرانی ما را تحت تاثیر قرار داده است و ما باید خود را با شرایط وفق داده و وضعیت خود را در اداره جامعه بهبود بخشیم.

شریعتی در پایان از حمایت های تمامی دستگاه های اجرایی، سازمان ها، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، وزارت نفت، شرکت های پتروشیمی، توسعه نیشکر و دیگر نهادها که استان را در این شرایط حمایت نمودند، تشکر کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز