رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

تداوم شیب کاهشی ابتلا در جنوب غرب خوزستان با یک مثبتی در ۲۴ ساعت/تمدید مهلت ثبت نام اصناف در سامانه سلامت

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۷:۰۲
کد خبر: ۹۸۹۵۲۳
تداوم شیب کاهشی ابتلا در جنوب غرب خوزستان با یک مثبتی در ۲۴ ساعت/تمدید مهلت ثبت نام اصناف در سامانه سلامت
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ایتلای یک نفر طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان به ۲۱۱ نفر رسید.

شکر الله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه خوشبختانه در شبانه روز گذشته در آبادان و شادگان بیمار کرونا ویروس نداشتیم، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد ابتلا در منطقه داشتیم که مربوط به خرمشهر بوده است.

او با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به این بیماری در محدوده جنوب غرب خوزستان به ۲۱۱ مورد رسیده است، گفت: به تفکیک در آبادان ۷۵ مورد، خرمشهر ۱۰۹ مورد و شادگان نیز ۲۷ بیمار مشاهده و ثبت شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی نداشتیم و طبق آمار تعداد نهایی فوتی های ناشی از کرونا در این محدوده ۲۰ مورد است که به تفکیک شامل پنج نفر در آبادان، ۱۳ مورد در خرمشهر و دو مورد در شادگان می شود.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان یادآور شد: مهلت ثبت نام اصناف در سامانه salamat.gov.ir تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ اردیبهشت ماه تمدید شد و توصیه می کنم که متصدیان هر چه سریع تر اقدام به ثبت نام و اخذ کد بهداشتی نمایند در غیر این صورت، بازرسان دانشکده، فرمانداری، اصناف و سازمان صمت حتما با صنوف فاقد کد برخورد خواهند نمود.

سلمان زاده در پایان از شهروندان خواست حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir  مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات به تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که آمار ابتلا تا روز گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان ۲۱۰ مورد، فوت شدگان ۲۰ نفر اعلام شده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز