توسط مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان انجام شد:

تجلیل از دو تعاونی فعال تولید ماسک در اندیمشک/ ثبت ۲۹ هزار نفر درخواست بیمه بیکاری در خوزستان

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۰:۵۱
کد خبر: ۹۸۹۹۷۷
تجلیل از دو تعاونی فعال تولید ماسک در اندیمشک/ ثبت ۲۹ هزار نفر درخواست بیمه بیکاری در خوزستان
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با حضور در اندیمشک از دو تعاونی فعال در تولید اقلام بهداشتی تجلیل به عمل آورد.

 به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، ظهر امروز ارسلان غمگین با حضور در شهرستان اندیمشک از دو تعاونی فعال در زمینه تولید  ماسک و اقلام بهداشتی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید ارسلان غمگین با اشاره به این که پس از انتشار ویروس منحوس کرونا بیش از ۲۹ هزار نفر درخواست خود را برای دریافت بیمه بیکاری در استان خوزستان ارایه داده اند، اظهار کرد: از میزان درخواست ۲۵ هزار نفر مورد پذیرش قرار گرفته است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان افزود: با شیوع بیماری کرونا ده رسته شغلی از خدمات بیمه بیکاری برخوردار می شوند و در این زمینه همکاری لازم با افرادی که تحت شمول آن قرار بگیرند، می شود.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک، نیز در حاشیه این بازدید و در گفت و گو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: دو تعاونی ستایش و باران جنوب شهرستان اندیمشک به تولید ماسک و انواع اقلام بهداشتی در زمینه جلوگیری از انتقال بیماری کرونا و تامین نیاز شهروندان و واحدهای درمانی اختصاص یافته اند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک افزود: با توجه به نقش مهم تعاون گران شهرستان اندیمشک در زمینه پشتیبانی از مدافعان جبهه سلامت، ظهر امروز و با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، فرماندار و امام جمعه اندیمشک از تعاونی های باران جنوب و ستایش شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

لازم به ذکر است با شیوع بیماری کرونا روزانه بیش از سه هزار ماسک و اقلام بهداشتی توسط کارگاه ها و تعاونی های مختلف شهرستان اندیمشک تولید و میان اقشار مختلف جامعه توزیع می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز