رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد:

بازگشایی اصناف به معنای پایان کرونا نیست/ طرح فاصله‌گذاری هوشمند نیاز به جهاد عمومی دارد/ نظارت ها بر بازار جنوب غرب خوزستان تشدید می شود

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۱:۵۹
کد خبر: ۹۹۰۳۶۵
بازگشایی اصناف به معنای پایان کرونا نیست/ طرح فاصله‌گذاری هوشمند نیاز به جهاد عمومی دارد/ نظارت ها بر بازار جنوب غرب خوزستان تشدید می شود
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: هنوز بسیاری از افراد در جامعه ناقل بدون علامت هستند و کماکان تنها راه مبارزه به این ویروس، ایجاد محدودیت است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان‌زاده در بخشی از صحبت های خود در آیین آغاز به کار مانور تشدید نظارت بر صنوف و بازارهای جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: بنا به تصمیمات اتخاذ شده بعضی از اصناف بازگشایی شدند ولی این نباید به این معنا باشد که مردم فکر کنند همه چیز تمام شده است و با این تصور به خیابان بیایند.

او گفت: با مدیریت خوب فرمانداران، شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان حتی در بعضی موارد پیشگام بودند و خوشبختانه اگر امروز نتیجه بعضی موضوعات را می‌بینیم این آمار ماحصل تصمیمات گذشته در جنوب غرب خوزستان بوده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: امیداور هستیم که با توجه به رویکرد جدید شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در منطقه نباشیم و این را بدانیم که هنوز بسیاری از افراد ناقل بدون علامت هستند و کماکان تنها راه مبارزه به این ویروس، ایجاد محدودیت است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان با بیان اینکه وظیفه ما در این روزها سنگین‌تر شده است، بیان کرد: برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند باید تلاش مضاعف تری شود و اصناف پرخطر قطعا باید باز هم تعطیل بمانند و اصنافی هم که شروع به کار خواهند کرد باید با رعایت ضوابط و اعمال محدودیت‌ها بازگشایی شوند.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، جهاد عمومی نیاز دارد، اضافه کرد: فرماندارن منطقه در این ایام بسیار خوب عمل کردند و امیدواریم که باز هم با کار گروهی شرایط را مدیریت نماییم.

سلمان‌زاده یادآور شد: در حال حاضر موضوعی که بنده را نگران می‌کند حضور مردم در خیابان‌ها و بازارها است که باید این مسیله مدیریت شود.

فرمانده مبارزه با کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان در پایان افزود: هر ساله در آستانه نوروز مانور تشدید نظارت بهداشتی بر بازار در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان اجرایی می‌شد که امسال با توجه به تعطیل شدن بازار به دلیل شیوع کرونا، این مانور از امروز در منطقه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا با توجه به بازگشایی برخی صنوف، نظارت در منطقه بیشتر شود.

لازم به ذکر است که این آیین با حضور حداقل افراد و مسوولان و با فاصله تعیین شده طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت برگزار شد و کارشناسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان بعد از برگزاری مراسم به صورت رسمی مانور نظارت بر بازار و صنوف را آغاز کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز