خطیب جمعه آبادان بیان کرد:

باید برای حفظ جان و سلامت مردم در میدان مبارزه ایستادگی کنیم/ نباید از معنویت غافل بشویم

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۵:۲۸
کد خبر: ۹۹۰۳۸۷
باید برای حفظ جان و سلامت مردم در میدان مبارزه ایستادگی کنیم/ نباید از معنویت غافل بشویم
امام جمعه آبادان گفت: خیلی‌ها هنوز بیماری را باور نکرده‌اند و باید برای حفظ جان و سلامت مردم در میدان ایستاده و موضوع را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی‌پور در آیین آغاز به کار مانور تشدید نظارت بر صنوف و بازارهای جنوب غرب خوزستان که در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور فرمانداران و مسوولین برگزار شد، ضمن تقدیر از همه کسانی که در صف مقدم مبارزه با این ویروس نامریی، منحوس و ظالم هستند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مدال افتخار این راه را بر گردن پزشکان و پرستاران زیبنده دانسته‌اند که این بسیار با ارزش است.

او همچنین از نیروهای مسلح، شهرداری، آتش‌نشانی، صدا و سیما و اهالی رسانه که در مسیر فرهنگ‌سازی برای مبارزه با کرونا نهایت تلاش خود را داشته‌اند تقدیر کرد، و گفت: در این بین مراکز مذهبی، نمازهای جماعت و جمعه نیز نهایت همکاری را با متولیان سلامت جامعه داشتند.

نماینده ولی فقیه در آبادان افزود: برای اجرای صحیح فاصله‎گذاری هوشمند در جامعه باید فرهنگ‌سازی نمود، خیلی‌ها هنوز این ویروس را باور نکرده‌اند و باید برای حفظ جان و سلامت مردم در میدان ایستاده و موضوع را مدیریت کنیم.

ابراهیمی پور در پایان بیان کرد: در این بین نباید از معنویت غافل بشویم و نباید توسل به حضرت ولیعصر(عج) را فراموش کنیم.

لازم به ذکر است که این آیین با حضور حداقل افراد و مسوولان و با فاصله تعیین شده طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت برگزار شد و کارشناسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان بعد از برگزاری مراسم به صورت رسمی مانور نظارت بر بازار و صنوف را آغاز کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز