معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر تاکید کرد:

اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نیازمند مشارکت اجتماعی است

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۳:۳۷
کد خبر: ۹۹۰۴۴۲
اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نیازمند مشارکت اجتماعی است
فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با تاکید بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: برای مبارزه با کرونا قطعا نیاز به مشارکت و همراهی اجتماعی نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد حیدری امروز در آیین آغاز به کار مانور تشدید نظارت بر صنوف و بازارهای جنوب غرب خوزستان که در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان با مسوولین مربوطه سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان برگزار شد، با تاکید بر استفاده از واژه جنگ در مبارزه با کرونا ویروس، اظهار کرد: جنگ فی ذاته یک رویکرد تدافعی و یک رویکرد تهاجمی دارد و امروز بخش امنیت بین‌المللی در حوزه سلامت به خطر افتاده است و در این جنگ شاهد هستیم که قدرت‌های بزرگ دنیا با تجهیزات بسیار نظامی و اقتدار سیاسی در این بخش عاجز شده‌اند.

او گفت: امروز شاهد هستیم که دولت‌های ضعیف‌تر در مبارزه با کرونا بهتر عمل کرده‌اند و دولت‌های مستکبر بیشتر درگیر این موضوع هستند.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: برای مبارزه با کرونا قطعا باز هم به مشارکت و همراهی اجتماعی نیاز داریم و در شرایط کنونی باید در بحث فاصله‌گذاری هوشمند با برگزاری جلسات مختلف موضوع را مدیریت نماییم.

حیدری بیان کرد: دنیای بعد از کرونا دنیای متفاوتی خواهد بود و در یک جامعه اسلامی و مذهبی مثل ایران این تغییر رفتارها بسیار مهم هستند.

نماینده عالی دولت در خرمشهر با تاکید بر این موضوع که در شهرستان همه اقدامات برای مبارزه با کرونا انجام شد، اضافه کرد: در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان به دلیل اقدامات خوب انجام‌شده شاهد طغیان بیماری نبودیم و مدیریت شرایط امروز بسیار مهم است و باید کاری کنیم که در ماه‌های آینده نیز دچار طغیان نشویم.

لازم به ذکر است که این آیین با حضور حداقل افراد و مسوولان و با فاصله تعیین شده طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت برگزار شد و کارشناسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان بعد از برگزاری مراسم به صورت رسمی مانور نظارت بر بازار و صنوف را آغاز کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز