پیام رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان به مناسبت آغاز هفته سلامت؛

ایثارگری های مدافعان سلامت در تاریخ و حافظه پر افتخار ایران اسلامی ماندگار خواهد شد

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۱:۳۱
کد خبر: ۹۹۰۸۸۱
ایثارگری های مدافعان سلامت در تاریخ و حافظه پر افتخار ایران اسلامی ماندگار خواهد شد
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پیامی به مناسبت آغاز هفته سلامت نوشت: خاطره‌ی جانفشانی غیور مردان و شیر زنان عرصه سلامت در این ایام تا ابد در تاریخ و حافظه‌ی پرافتخار ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکر الله سلمان زاده در پیامی به مناسبت آغاز هفته سلامت، این ایام را تبریک گفت:

متن پیام رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان به شرح ذیل است:

«هفته سلامت سال ۹۹ در حالی با حماسه‌ی فراموش‌نشدنی ایثارگران گرانمایه‌ی حوزه سلامت در عرصه مبارزه با کرونا و با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» آغاز خواهد شد که خاطره‌ی جانفشانی این انسان‌های بزرگ در این ایام تا ابد در تاریخ و حافظه‌ی پرافتخار ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

امید است که با همت این غیور مردان و شیر زنان عرصه سلامت و البته همراهی مهربانانه‌ی عموم ملت شریف کشورمان در آینده نزدیک شاهد شکست این ویروس منحوس بوده تا در ایامی که تحریم‌های بی‌شرمانه و بی‌خردانه‌ی غرب سایه‌ی شوم خود را بر آسمان کشور گسترده بود باز هم باران غیرت در ایران عزیز باریدن بگیرد و دگرباره نشان بدهیم که در خودکفایی و استقلال، پیروزی نتیجه نهایی است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته سلامت، خسته نباشید جانانه به همه‌ی جان برکفان این عرصه و تقدیر از مردم بزرگی که در این مسیر و در روزهای گذشته همراه با ما و همگام با پروتکل‌های بهداشتی در راه عبور از بحران کنونی همسو بوده‌اند، غرور و عزت ایران اسلامی را همانند گذشته از خداوند منان خواستارم.»

 

شکر الله سلمان زاده

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان

نظر شما