ادامه روند رو به رشد بیمار یابی کرونایی در خوزستان؛

تشخیص ۸۵ مورد ابتلای جدید و بهبود ۸۲ کرونایی خوزستان/مردم مراقبت نکنند به بحران می رسیم

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۵:۱۸
کد خبر: ۹۹۱۰۳۹
تشخیص ۸۵ مورد ابتلای جدید و بهبود ۸۲ کرونایی خوزستان/مردم مراقبت نکنند به بحران می رسیم
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ضرورت خود مراقبتی بیشتر مردم، گفت: در شبانه روز گذشته با تشخیص ۸۵ مورد ابتلای جدید، شمار موارد ابتلا در خوزستان به ۱۶۹۱ مورد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز از شناسایی ۸۵ مورد ابتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و اظهار کرد: آمار مبتلایان جدید به تفکیک در اهواز ۴۰ مورد، ایذه و رامشیر هر کدام ۸ مورد، هویزه ۶ مورد، ماهشهر، دزفول و آبادان هر کدام ۳ مورد، شهرستان های باوی، حمیدیه، کارون، شوشتر و شوش هر کدام ۲ مورد و شهرستان های باغملک، دشت آزادگان، مسجدسلیمان و خرمشهر هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

او با بیان اینکه شمار مبتلایان کرونایی خوزستان تا کنون به ۱۶۹۱ مورد رسیده است، گفت: از این تعداد ۱۳۱۵ مورد بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ۲۰۹ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به فوت هفت بیمار در شبانه روز گذشته افزود: تا کنون شمار قربانیان این بیماری در خوزستان به ۱۶۶ مورد رسیده است.

احسان پور بیان کرد: مردم باید خود مراقبتی را خصوصا در این شرایط که مشاغل بازگشایی شدند جدی بگیرند در غیر این صورت وضعیت به مرحله بحران خواهد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان ضمن تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی از شهروندان خواست حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir  مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات به تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۶۰۶ بیمار و فوت شدگان ۱۵۹ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۱۲۳۳ نفر و بستری شدگان نیز ۲۱۴ بیمار اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز