فرماندار ویژه آبادان خبر داد:

فعالیت بازار ماهی فروشان رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی/ واحدهایی که بعد از ۲۳ فروردین پلمپ شده اند باید حق فک پلمپ را بپردازند

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۷:۰۴
کد خبر: ۹۹۱۰۶۹
فعالیت بازار ماهی فروشان رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی/ واحدهایی که بعد از ۲۳ فروردین پلمپ شده اند باید حق فک پلمپ را بپردازند
فرماندار ویژه آبادان گفت: تمام کسبه ای که از ٢٣ فروردین به بعد پلمپ شده یا بشوند ملزم به پرداخت حق فک پلمپ هستد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی ظهر امروز در نشستی با حضور اعضای اتاق اصناف آبادان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر در بازاری سرپوشیده بهداشت آبادان تایید نماید که یک واحد صنفی مبدا انتشار بیماری کروناست، کل آن بازار سر پوشیده تعطیل و قرنطینه می شود. لذا همه فعالین در یک بازار سرپوشیده در اجرای دستورات بهداشتی مسوولیت تضامنی دارند و لازم است علاوه بر کسب خود همه اصناف موجود در بازار خاص را کنترل کنند تا گرفتار قرنطینه و تعطیلی نشوند.

او با اشاره به فعالیت بازار ماهی فروشان آبادان، گفت: بازار ماهی صرفا در حد غرفه ها  و آن هم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی مستمر بازار می تواند فعالیت نماید و تاکید می شود کلیه ماهی فروشی های دستفروش در داخل یا اطراف بازار ماهی حق فعالیت ندارند لذا اجراییات شهرداری و کمیته اجرایی مانع پهن کردن بساط ماهی شوند.

فرماندار ویژه آبادان ضمن تشکر از اتاق اصناف که تصمیم ستاد کرونا را در خصوص بخشودگی حق فک پلمپ در ایام قرنطینه عملی نمود، افزود: از تاریخ ٢٣ فروردین به بعد همه کسبه ای که محل کسب شان پلمپ شده بود، ملزم به پرداخت حق فک پلمپ هستند.

نماینده عالی دولت در آبادان بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی آبادان و به درخواست اتاق اصناف، با فعالیت همه اصناف کم ریسک و ریسک متوسط تا اذان مغرب هر روز موافقت شد.

موسوی با اشاره به ادامه تعطیلی مشاغل پر ریسک، اضافه کرد: مقرر شد اتاق اصناف شهرستان به همه صنوف کم ریسک و با ریسک متوسط مطابق دستورالعمل های قبلی اجازه فعالیت دهد، و لازمه اینکار ارایه لیستی از کلیه اصناف است که در این دو گروه تنظیم و به کمیته اجرایی ستاد کرونا معرفی شوند تا با نظارت آن کمیته فعالیت نمایند.

فرماندار ویژه آبادان در پایان افزود: نماینده اصناف باید در تمام کارگروه های کمیته اجرایی عضویت باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز